اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

SAsd

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۱ نظر

آخه میدونی بعضی از پست هایی که می زنم به خاطر یه نوع بد اندیشی غلط بوده که با فکر و تعقل خودم درست شده ممکنه خیلی پیش پا افتاده باشه ولی من دیگه نمیام بگم نظرم عوض شد و از این حرفا پست خودم رو می زنم.

به عنوان مثال شهید داشتم در مورد شهید فکر می کردم که شهادت آخر کار نیست که یه تیری چیزی بخوره یه آن شهید بشن نه یه سری توفیقات میخواد اصلا یه راهیه که ما شاید اصلا متوجه هم نباشیم و مبداش رو ندانیم بعضی ها که شانسی میدونن که گفتم غلطه این که رفت جبهه شهید شد... ما هم اگه بودیم تو جبهه در معرض تیر اینطوری میشد... بعضی ها فقط ار راه منزل می بینند مبدا رو که آقا سختیش در این بوده که از مادرش و زنش جدا شده و این باعث شد و نقطه ی عطفی بود برای مراحل بعدی و خدا توفیق داد... بعضی ها مبدا رو ارتباطی میدن که توبه کرد مثلا گریه کرد مثلا خدا هم بردش پیش خودش...بعضی ها اصلا شهادت رو نمی بینند و کشته شدن عادی می بینند و میگن فلانی هم به خاطر یه خری در زمان پیغمیر(ص) فکر کردند شهید شده که پیامبر اصلاحش کرد... بالاخره شهادت فرمول خاصی نداره که آقا تو این کار رو بکن شهید محسوب میشی نه دست خداست  و خدا باید توفیق بده و ما وظیفه مان جز بندگی نیست درسته امام حسین(ع) می دونست که شهید میشود ان شاالله و راهی پیدا میشه که حتی شهیدان ما هم شاید  می فهمیدند که چه طوری شهید خواهند شد ولی معلوم  نیست که باید چه راهی را رفت که شهید شد  و فرمولش راه خداست دیگه چیز دیگری به ذهنم نمیاد الغرض اینکه فکرم غلط بود اینجاش بود که یهو شهید نشده که ما بگیم اگه فرصت پیش بیاد حمله بشه ما کشته بشیم شهیدیم شرایط داره ممکن هم هست درست باشه ولی یه راهی داره بالاخره مثلا زن رو در نظر بگیر شهید شدندش با یه مرد چفدر میکنه نمیتونه خوب بجنگه تو خونه نشسته مثلا بمباران میشه آخه امروز رفتم توی یه سایتی وبلاگی کشت و کشتار فجیع مسلمان بودند فکر کنم حالا من نمی دونم اینا نوشته شد بود مسلمان بوده اند ولی چرا اخبارش پخش نمیشه بماند به نفعمونه؟؟ به ضررمونه؟؟ کشت و کشتار مردم میانبار هند و مردم آن دیار.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۱)

  • سید علی غضنفری
  •   سلام
    وب بسیار خوبی است به من هم سر بزن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی