اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

njkhj

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

امروزم مثل دیروز رفتم حرم شاهچراغ و برادرشون میر محمد (ع) هم و دیگه برای نماز ظهر موندم اونجا و صبحم رفتم و دیروز برای برگشتن فلافلی هم خریدیم خوردیم اما انگار اینجا ظهرها این فلافلیه باز نبود خلاصه ی مطلب مثل دیروز گذشته از اینکه تو قکر فلافل خریدین بودیم داشتم میگفتن این همه آدم میان اینجا و شما نگاه میکنید بهشون یکی شم ما یه نگاه به ما بکن و یادمه آقای فاطمی نیا هم تعریف می کردند که یه عالمی بعدش که گفت این همه گدا یا امام رضا (ع) تو حرمشون بود گفت داری آقا که یعنی نگاه دیگه به ما نمیکینی بعدا مشاهده و مکاشفه پیش اومد که به تک تک زائرین محترم و محترمه آقا نگاه خاص میکنه چه بسا محترمم نباشم محترمش رو خوندم گفتم توش موندم خلاصه آقا امروز میخوام در مورد همین افراد عقب مونده ی ذهنی صحبت نماییم و من هر بار معمولا میرم حرم یکی شون رو مشاهده می کنم امروز و دیروز بیرون حرم دیدم ولی یه بار تو حرم یکی شون رو دیدم بهم گفت فردا هم بیا اینجا خلاصه داشتم بهشون فکر می کردم که آقا این ها بهشتشون چه طور ما نامردیم و بی انصاف که بگیم این ها که نمی فهمند پس درجات عالیه بهشتی نصیب ما میشه نه اینا حجت اند بر ما و ما همچنین گنهکاریم که اینطوری قضاوت کنیم شاید چون اینا که گناهی نکرده اند وحداقل از من روسیاه که پاکترند نیستند؟ اگر از خیلی از شما نباشند تازه اگه بر فرض که گناهی هم بکنن از قبل آمرزیده شده اند و حرف زیاد میشه زد که فلسفه خلق چی بود چرا خلقشون کرد مثل خودمون و اینا چی میشن و درجاتشون چی میشه اونی که تو غرب بوده با اینی که تو شرق رندگی کرده و امام زمان رو میخونه برفرض نماز میخونه چقدر فرق داره اصلا بعضی هاشون پیشرفته ترند و درصد عقلشون درسته قیافتن شبیه همند اما بعضی هاشون خدایی نر که نه ولی عقلشون بیشتره مثل من که عقلم بشتره و یه پا عقب مونده حساب میشم و شایدتم شبیه بهشون باشم و غیره همین دیگه غیره بای

الغرض نمیخوام بگم زیاد درموردشون میدونم و این حرفا میخوام بگم که امروز به فکرشون بودم و هم تو فکرم بودن!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی