اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

khoda3

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

رفته بودم مسجد و دعا و پنجشنبه بود و یه عملی ازم سر زد تو نماز جماعت و صف اول بودم حالا و متصلتر که دارم روش تحقیق می کنم و از اون کاراست که اگه بگم جر و دعوا نمیشه روش بحثه بین خودمم و میگم شاید قضاوتی چیزی بشه اصلا و میترسم درست و حسابی بگم چون نه علمشو دارم نه با کسی مشورت کردم نه کسی اینجا نظر میده میمونه برای ده بیست سال آینده ام شاید خوب بعدش که نماز تمام شد دعای کمیل مفصل و بعدشم چیزی خریدم با آدامس بعد منی که عاشق یه همچین چیزایی هستم آخه سه تا آدامس خریدم بعد دیدم دندونام خرابه دو تاشو دادم در راه خدا حالا نگاه کن اگه دندونام درست بود یا شایدتم حسم عوض شده و حالشو نداشتم هرچی خلاصه اگه اونطوری بود یه ثوابی و اجر عظیمی داشتم چون من آدامس رو دوست دارم و اله هم هم هست ولی الان دیگه اون اجر رو نداره دیگه و همچنین شما در نظر بگیر یه پیرمردی جلوی شهوتشو بگیره یا نگیره چه فرق میکنه در برابر یه مردی و پسری که ازدواج نکرده و داره میگیره اون لذتترو خدا چقدر اجر بهش میده و میگن اون مالی چیزی که دوستش دارید رو وقف کنید مثلا فلانه

خلاصه تو نماز داشتم فکر می کردم یه چند روزیه حدودا دو روز که آقا ما این نمازی که میخونیم حالا یه طور دیگه بچرخونم بحثمون رو اینطور که آقای فاطمی نیا هم میگفتند که بعضی آیه ها (حالا گذشته از خواص و عوام و پیامبرا درست یادم نیست چی میگفتن اینجاش) خلاصه بعضی آیات برای عوامه و مردم عادی میفهمند ولی بعضی آیات مشکله مثلا این آِیه که می فرماید"و جاء ربک و الملک صفا صفا" خوب حالا این آِیه رو در نظر بگیر این یکی اش دوم اینکه شما در نظر بگیر تو صف وایسادی و تو روز محشر هم جلوی خدا وای میسیم دسته جمعی مثل نماز جماعت حالا بعضی هام میگن لخت و پتی هم هستیم خلاصه اینم دوم سوم اینکه ما که همه بیکار نیستیم که نماز میخونیم چهارم اینکه خدا چه طوری به ما نگاه میکنه یعنی به جماعت غیر از اینه که مثلا یه دوربین بزارن بالای سرمون و فیلممون رو ضبط کنن حالا من نمیدونم نماز جماعت به این شکوهی رو که جن و ملک نمی تونن یادداشت کنن ثوابش رو چه طوری ضبطش میکنن ایناها.

خوب حالا از همه این ها بگذریم ما نماز جماعتمون رو گقتم دادیم دست یه روحانی عزیزی و دیگه وقت نزاشتیم و از دست دادیم نماز فردی خویش را و اومدیم تو جمعی که خیلی ثواب داره حالا در نظر بگیر اینو  خلاصه من داشتم میگفتم این امام جماعتی که ما میخونیم (تو نماز داشتم در نظر داشتم) این یک دو سه چهاری که گفتم چه طوریه غیر از اینه که ممکنه حواس یارو جمع هم باشه ولی بالا نگیره خداوند متعال رو و روز محشر یادش نباشد پس من خدای امام جماعت رو در نظر گرفتم و ذکرمیگفتم نه خدای خودم را همین!!!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی