یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

hby

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

همین حالا از حموم یا حمام بر می گشتم و مو هام هنوز تره که دارم می نویسم خلاصه داشتم اونجا قرآن می خوندم و سوره ی فلق و حمد و اخلاص و کافرون دیگه بیش تر از این سه چهار تا نخوندم بعد یه نکته ای توی اونجا موج می زد.سوره ی کافرون...

 
{بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ }



قُلْ یَا أَیُّهَا الْکَافِرُونَ (1) لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ (2) وَلَا أَنْتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ (3) وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَا عَبَدْتُمْ (4) وَلَا أَنْتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ (5) لَکُمْ دِینُکُمْ وَلِیَ دِینِ (6)
و اون نکته که رسیدم اونجا و به ذهنم خطور کرد این است که چرا به جای ما خداوند من نفرموده است...یعنی منظور از من خداوند باشد که من اعبد؟من تعبدون.من عبدتم
شاید:
-کسی که مشرک شود هنوز کافر نشده
-حیطه ی اسلام بزرگ است
-مشرک را خدا در اسلام قبول کرده
-یاره داره شوهرش را به جای خدای دوم در نظر دارد
و...

 
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی