اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

habshe

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

امروز رفته بودم شاهچراغ و 4 نکته وقتی به خودم نگاه کردم تو راه که داشته میومدم یکیش هم الان به ذهنم رسید!!! در مورد خودمه و زندگیم..

اول اینکه آقا من توی اتوبوس همش مردم رو میدیدم و خبری هیچ از خدا نبود بعد داشت فکرم یعنی عقلی چیزی اگه باشه میومد تو ذهنم که آقا شما در نظر بگیر با مردم طرف نیستی و مردم همه مامور خدایند چه طور وقتی روحی میبینی که مرده میگی ماموره یا فرشته ها؟؟؟ خلاصه کار نداشته باش خودت رو در نظر بگیر که خدا این عالم به این بزرگ رو خلق کرده بقیه رو ربات اصلا در نظر بگیر خوبه؟؟؟!!!! رباط هایی که برای خدا کار میکنن حتی گناه تا تو آزمایش بشی خلاصه کارهاتو برای خدا کن و واگذار به خدا کن ما که مقامی نداریم که از کار بندگان خدا و آخر و عاقبت به شر و خیریشون باخبر باشیم ما وظیقه ی خودمون رو داریم حالا که بین مردمیم چی کار کردیم حالا که وقت داریم عوض بشیم و دست بندگان خدا رو بگیریم نه که بیان دست ما رو بگیرند ما داریم آزمایش خدا میشیم و دیگران همه وسیله اند مبنااند نه اینکه ما همش مردم رو ببینیم مثل امروز من که تو راه برگشتن مردم رو در نظر داشتم. اما میمونه اینکه بعضی ها که مقامشون بالاتر  نسبت به مقام مردم عادی جوابگوی فرشته ها روز رستاخیز نیستند اینا جوابگوی شهدان و خونشون مثلا یا مردم  جلوشونو میگیرند که چرا؟ که بده؟ ممکن هست الان که تو شعبان هستیم ما همین الان هم پیشاپیش جوابگوی ائمه و البته رسول خدا باشیم و چیزایی ازمون حتی سلب بشه پیشاپیش که همینطورهم هست ما 24 ساعته در دید ائمه ایم. اما بعضی ها که مقامشون از این افراد که جوابگوی مردم در روز رستاخیز هستند و جوابگوی فرشته ها نیستند بالاتر هست یعنی چه؟ یعنی اینا با خدا طرف بودند و حتی اگر لغرشی داشته باشند یا ادایی که نتونستند پرداخت کنن و دینی  داشته باشند خلاصه خدا خودش پرداخت میکنه لذا ما همه نیاز به شفاعت داریم ما که کاری نکردیم مثلا من این همه وبلاگ بنویسم یا نوشتم من که با شما طرف نیستم یا کاری نکرده ام من با ائمه طرفم و شفاعتشون همین

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی