اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

cc,mu

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۴ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

شاید فکر غلطه بله باشه اما نه معنی اینکه در دسترس نباشه.حالا بحث چنه(چیه؟) آقا داشتیم در مورد جناب آقای فاطمی نیا صحبت شد خوب بالاخره ایشون خودشون میگفتن که همه چیز مبتذل شده و الان سی دی اومده و اینترنت و از این حرفا و اگه حالا یادم نیست که گفتن سی دی های ایشون یا کلا معارفی که تعریف می کنن (درسته برای یه عده ای خاص باید باشه) و اگه اومد روی اینترنت و سی دی واویلا(نگفتن وایویلا ها خودم میگم)

اما بالاخره باید در دسترس باشه یا خیر! الان نوار ایشون رو سخنرانی هاشون رو حالا گذشته از اینکه عمل نمی کنیم خلاصه سی دی شو من دارم و من شاید طالب باشم اگه شیطانی نباشم و روحانی ام اما باید ها و نباید ها آقا نباید سی دی سخنرانی ایشون حالا سی دی هم نه نباید رو نویسی بشه و املا بشه در اینترنت سخنرانی های ایشان؟؟ مراجع هم خودشون سایت دارند من میگم نباید یه منبعی باشه که سخنرانی های آقای فاطمی نیا چه رهبر عزیزمان همه در اونجا نوشته باشه داریم کم کاری میکنیم و استفاده نمی بریم بابا شیاطین و دشمن بیشتر استفاده میکنند ضد ما و درسته ایشان اسرار رو با احتیاط و طبق آینده و جمع و شنونده میگن و محفل خصوصی و عمومی دارند مثلا آقای فاطمی نیا میگفتند یکی از همین افرادی که داشته باهاشون بحث می کرده گفته به ایشون که توی سخنرانی های عمومی مثلا در مورد ملاصدرا این مباحث رو که گفتید نگید ومیترسم که بگید و ایشون هم میگفتن که ماکه کسی رو نمی پرستیم و بدشم نمیگیم و...

حالا شاید جایی درسته که سخترانی های ایشون ثبت بشه ولی کو در دسترس...شاید شما مامور گمنام حضرتش باشید خوب داشته باشید شاید هم نه (همین رو نویسی و مکتوب سخنرانی ایشان ها) اما چه قدر غریبند اینا که در درسترس نیست برای علاقه مندان الان فلان آهنگ از فلان خواننده رو هر کی رو بخوای دانلودم نشه یا فیلترم باشه بالاخره هست ولی یعنی میخوای بگی ثبت نشده سخنرانی ایشان؟خوب چرا نشده یامیخوای بگی ثبت نشده؟؟(گفتم که) خوب این خیلی بده چی میخوای بگی خلاصه؟؟اینا غربت این افراده ها و داره ضد نطام به نطاممون آسیب وارد میشه. من صرفا برای علاقه مندان میگم شاید شما گوش دادی و رفت پی کارش ولی آیا فرصت برای بچه ات هم فراهمه مثلا...همین دیگه خلاصه خون خودم رو سیاه نکنم بیش از این.

پس چی شد ثبت طبقه بندی سخنرانی به صورت مکتوب از رهبرمان برای سنین مختلفه افراد مختلف و ثبت سخنرانی مکتوب (حالا تو بگو صوتی هست نرو بخودا؟) در قالب یه سایت خوب صرفا برای علاقه مندانی که نه روحانی اند نه مامور خاصی در ملا عام.

حتی ایشون نقل می کرد از قولش که بعد از من حتی کسی این نکته رو به شما نخواهد گفت (اقدر مهم و ضروری است و دروغ که نمیگن و برای اهمیت موضوع هم اینو گفتند...) یا مثلا حتی از قول استاد آقای بهاالدینی نقل می فرمود که آقا «مبدا میلش عوض میشه » حالا به خاطر یه کاری که کرده این رو فقط آقای بهائ الدینی نقل کرده اند و قبلا گقته نشده الان هم گفته نشده و اگه کسی بگه و نگه آقای بهاالدینی گفته و من گفنم دروغه آقا.


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی