اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

bomb

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

اول قبل از که هر چیزی بگویم اینکه ما نباید یعنی زندگی فیلم نیست واقعیه و نباید و نمیخوایم یعنی نباید بخوایم که فیلم بازی کنیم مگر درعالم رندی که حالا کاری به ما نداره رندیش و ما مقامش رو نمیدونیم و زن هم نداریم مثلا چون زن ها انتظاراتی از مرد ایده آلشون دارند که هیچگاه برآورده نمیشه خوب پس مرد مجبوره رند بشه یعنی باشه و از این حرفا یا شاید یه زنی اقدر علاقه به فیلم داره که زندگیش فیلم بازیه کلا ولی ما نمیخوایم یعنی نباید بخوایم که نقش بازی کنیما این رو متذکر شدم که بعد چیز نگید

آخه من امروز که حرم بودم نخواستم احوالمو مو به مو بگم ولی مجبور شدم و رند هم گفتیم فعلانا نیستیم و نیازی نیست به رندیش کو زن؟ ه خلاصه مطلب حالا بگیم ببینیم چی میشه اولش که داشتم میرفتم گیج و میج مونده بودم و ذکر میگفتم همین ذکرهای آسون یا الله یا الله اکبر و... خلاصه دیدم حالم عوض نمیشه گفتم یا صاحب الزمان و توسل کردم و یاد امام زمان افتادم و خیلی وقته از این جنبه یاد خاصی و توسلی نکرده بودم و گریه ام گرفتم تو همون اتوبوسه تا اینکه رفتیم وارد حرم شدیم و... توی حرم نماز رو خوندم حتی دو بار نماز قضا هم روش و نشسته بودم که زیارت عاشورا بخونم بعد شروع کردم به خوندن بهصورت عادی که یه نفر بچه ی هم سن و سالیمون 4 5 متر اونورتر نشسته بود و با موبایل یه فرازی رو با صوت قشنگ یکی داشت روضه میخوند یا زیارت عاشورا و توسل که صوتش خیلی قشنگ بود آقا سفره ی دل مام باز شد از اونوقت و شروع کردیم یهو یه آن اینکه یاد کوچیکیام و یادم اومد اون موقع ها وقتی نوحه و روضه میخوندند با سوز میخواستم مرد بشم و رو دستشونبزنم و حالی بهتر از اینا پیدا کنم.گفتم ما که نمیخوایم فیلم بازی کنیم ان شالله تو خونه هم میشه روضه به پا کرد و همونجام جمع میشن ارواح مومنین و فرشته ها اگه لازم باشه و توجه خاص خدا میدونی بعضی ها یعنی خیلی ها مرده اند و مرده ی متحرک اند ولی بعضی ها فقط زنده اند ولی بعضی ها نه تنها زنده اند بلکه میچرخونند زنده و مرده رو مثلا شهدا اما تو میگی ما که شهدا رو نمیبینیم پس اینا کین که تنها زنده اند بلکه عالم رو به کمک حق دارند میچرخونن و سیطره دارند و حکومتی و یه چیزی بالاتر از زنده بودند و یه چیزی نزدیک به مست ها و رند های عالم سوز که باخبرند اینا کسانی اند که روضه ی امام حسینشون سر جاش به پاست و همیشه یا زینبی اند یا امام حسینی و یا به یادشونن و زیاد روضه گوش میدن حتی بعضی از جوان ها به خاطر شهواتشون و گناهشون روضه گوش میدن که آمرزیده بشن همینم خوبه یعنی خیلی خوب ولی اگه وبلاگ من به روضه ی امام حسین متصل شد همه چیز عوض میشه و من مالک مثلا روح شما میشم نمیشما یعنی نقش خاصی بازی خواهم کرد. زنده بودن توی این دوره زمون مخصوصا کار آسونی نیست و کار شاخ و بزرگی هست ولی نقش داشتند چهره یخاص خدا شدن یه چیز دیگست امام  (رهیه چهره ی خاص شد و بود و همه چیز رو میگگردوند گدشته از مجتهد بودنشون در عالم نقش خاص خودشون رو بازی میکرد یا رهبر عزیزمان بعد ایشون میفرمایند ما هرچه داریم از محرم و صفر است این رازشه که از محرم و صفر و این روضه ها گرفته الان روضه خونا نوارشون و سی دی میدیشون در دسته و میشه هزار بار گریه کرد حتی اگه خودت نقاش نیستی مرده ی متحرکی گوش میدی زنده میشی و جان میگیری چه برسه خودت در دلت غمی ریشه بزنه و خودت بشینی و خوننده بشی گفتم نقش نمیخوایم بازی کنیم دنیا هم مدرن شده تو خونه ات اگه غمشو بدن از بالا میخونی و اگه زنده بشی و چرخاننده ی عالم با روضه ها در این صورت چیزعجیبی نیست و هر پیشرفتی که انجام میشه اون وقت توسط ماست و ماییم که همه چیز باخبریم و دنیا اون موقع دست ماست وخوبی ها قشنگی ها و همه چیز دست ماست اگه زنده بشیم توسط روضه یا زنده ی چرخاننده و نوحه خون بشیم و اینو شما تصور نکن ما غمی نداریم که روضه گوش میدیدم غم ما حسینه و مصیبنتش درست ولی خدا که کم نیاورده که خشکسالی شده یا اشک ما تموم یا نمیتونیم توبه کنیم یا نمیتونیم خشکل بشیم یا مشکلی در زندگی ماست نه در بهشت شیر ها دوشان  و افشان و شتابان مثل سیل روان هست در بهشتی که وعده داده حتی تو برزخ که کمبودی نیست حالا ما هنوز تو عالم برزخ ممکنه نباشیم یعنی توی دنیاییم خیلی از ما خوب خدا که فضلش رو دریغ نکرده و ما گناه کردیم که دچار بدبختی شدیم ولی راه بازگشت هست وما اگه جبهه کسی رفته هر کاری کرده مدیون خواست نه طلبکار خداوند و امام نگفت رزمنده ها خرمشهر رو آزاد کردند گفت خدا آزاد کرد که بعدا حرفی توش نباشه نه اگه زنده بشیم با روضه ها مثلا خدا دوباره رحمت میده خداکه قصد نکرده که ما رو توی هر سنی که هستیم گناهمون رو نبخشه نه سریع ترین راه و آسانترین راه توسط امام حسین (ع) هست گریه کن میدن توسل کن میدن حتی چرخاننده و محورت اومدیم و کردند و بدون هرکسی نمیتونه روضه خون برای امام رضا بشه صداش بیرون نمیاد (میخواستم بگم امام حسین دستم رفت روش) خلاصه منم از کوچیکی روضه که گوش میدادم بعد گناهی چیزی وعده کرده بودم به خودم و ادعام میشد که روضه خون برای امام رضا (دوباره شد) بشم و در کنار هر کار مهمی اعم از مهم و غیر مهم هر کاری که در آینده بکنم باید روضه خوندنم توش باشه حتی اگر دارم فیلم بازی میکنم یا شخصی سیاسی شدم بالاتر از این که نمیشه بعد باید روضه خوندم جدا باشه یا گوش دادن به  روضه و این عهد رو فراموش کرده بودم امروز تا اینکه این صدای روضه رو شنیدم توی حرم شاهچراخ و گریه ام گرفت و لحنم هم خود به خود یه کم ظریف تر شد و زیارت عاضورا رو خوندم بعد یس خوندم و گریه کردم و حتی توبه!!! و فکر میکردم آدم باید به جایی برسه که بگه ای خدا من دیگه هیچوفت فلان گناه رو نمیکنم اینحا که رسید توبه اش قبول میشه نه اینطور نیست شاید باشه ولی من به اینجا نرسیده بودم و داشتم گریه میکردم و یه لحظه توبه اینم بعدش تا اینکه اومدم خونه و رفتم حموم و حالا از حمام بر میگردم خلاصه داشتم توی حمام هم روضه برگزار کرده بودم برای خودم و میخوندم چه عیب داره آدم بخونه مهم توجه داشتنه به قول آقای فاطمی نیا برای ذکر حالا چه ایون خونه باشه چه حمام جایی میشه خوند و دیدم اگه توسل نکرده بودم و گریه اینطور نمیتونستم ادای روضه خون ها رو و مناجاتشون رودر بیارم از دلم البته قوی نمیخوندم و ضعیف بود ولی بالاخره یه گله هم دارم اینکه چند وقت پیشم من قبل از که برم تیمارستان برای سیمین بار و سومین بار خلاصه روضه میخوندم برای خودم و این جنا شاید شنیده باشند این ها که چه میکردم و فضا هم شلوغ بود طبق وعده عمل میکردم ولی اینا کمر بستند که دیگه من غم آلود صدامو نکنم و روضه نخونم و قوی هم بودند تا اونجا که غمی که چندین سال در دلم پنهان کرده بودم و با صدا رسواش نکرده بودم یهو ناپدید شد در دلم و منم گناهی چیزی نکرده بودما تعجبم برد که اینا چرا این رو خواستند و چرا کارشون درست شد و آیا روضه خون ها هم براشون پیش میاد مثلا حاج محمود کریمی که روضه نتونه خدایی نکرده بخونه به واسطه ی فضای جاسوسی که براش پیش اومده و نخوان که دیگه غم آلود بخونه آخه روضه که فقط گریه نیست توش فرشته ها تیر میاندازند به طرف شیاطین مزاحم و جنگه جنگ به تمام اعیار خلاصه همین دیگه قیامه.حالا تو حساب کن حاج محمود طبق روال خاص بتونه طبق روزی که معلوم نیست از زینب (س) هست و طبق روال و گره های جامعه که معلوم نیست کجا گیره خلاصه مام با خبر باشیم از گیر و جز روضه ها باشیم و توش باشیم و زینبی باشه زندگیمون و جاسوسا کمر به زمین زندن داشته باشن یا نه خلاصه طبق روال زندگی و گره ای که بر سر شاخ ها خورده ونوسندگان و بازیگران و همه رو زنده و مرده رو تحت الشعی قرار داده (تو در نظر بگیر یه زلزله بم بیاد همه چیز عوض میشه تو مملکت حالا بالاتره این گره های درونی و روحانی افراد) خلاصه با این اوضاع که معلوم نیست کیا شاخ اند و شیاطین کمر به زمین بستن کدام گروه به جز رهبر عزیزمان که همیشه مورد هجوم هستند خلاصه با این اوضاع ال یه گروه دیگری هستند که اگه حاج محمود کریمی غم آلود دوباره بخونه یه گروه دیگه از طرف امام حسین (ع) هستند که استاد حاج محمودند و ایشون رو میگردونند!!!! یعنی چه آقا؟ حاج محمود که همیشه غم میخونه نه منظورم فضای غم بده و شهدا یاریش کنند و مستمعین آره فضا بعضی موقع ها ضعیف میشه و عوض میشه و کار به صدای روضه خون تنها نداره باید حالشو داشته باشه و این روزی رو امام رضا (ع) میده اگه حال بهت ندند صدات در نمیاد بالا برای امام حسین(ع)...اگه تو شهر ما همه گناه کنند روضه خون بیچاره تقصیری نداره اگه روزی روضه نداره و غیره بله اینا هم هست پس بیاد بیچاره بی هدف بخونه نه هدف از خوندن بالانر ازاین حرفاس که میان در ملا عام میخونند و اینا در خطرند اصلا...همینطوری بود که بمب گذاشتند تو شیراز خودشونیا...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی