اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

angoor

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۵ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

الان ساعت3:17دقیقه ی صبحه که دارم مینویسم ربع ساعت نیم ساعت پیش که از خواب پریدم(به دلیل پرخوابی و زیاد خوابی) آیه ی متعا لکم و الانعامکم سر زبونم بود که بیدار شدم و خلاصه حالا نمی دونم شیطونه بوده کی بود بعد رفتم سرچ کردم فهمیدم که هرچیزی که انسان از آن بهره مند بشه متاع هست خلاصه بعد نگاه کردم فهمیدم سوره ی عبس هست و باز کردم چند تا آیه ی قبلشم بنویسم چون یه نکته ای درش ضایع است:

فَلْیَنظُرِ الْإِنسَانُ إِلَى طَعَامِهِ ﴿24﴾

 

که ما آب را به صورت بارشى فرو ریختیم (25)

 

أَنَّا صَبَبْنَا الْمَاء صَبًّا ﴿25﴾

 

آنگاه زمین را با شکافتنى [لازم] شکافتیم(26)

 

ثُمَّ شَقَقْنَا الْأَرْضَ شَقًّا ﴿26﴾

 

پس در آن دانه رویانیدیم (27)

 

فَأَنبَتْنَا فِیهَا حَبًّا ﴿27﴾

 

و انگور و سبزى (28)

 

وَعِنَبًا وَقَضْبًا ﴿28﴾

 

و زیتون و درخت‏خرما (29)

 

وَزَیْتُونًا وَنَخْلًا ﴿29﴾

 

و باغهاى انبوه (30)

 

وَحَدَائِقَ غُلْبًا ﴿30﴾

 

و میوه و چراگاه (31)

 

وَفَاکِهَةً وَأَبًّا ﴿31﴾

 

[تا وسیله] استفاده شما و دامهایتان باشد(32)

 

مَّتَاعًا لَّکُمْ وَلِأَنْعَامِکُمْ ﴿32﴾

میگه انسان نگاه کنه به غذاش و طعامش از انگور و باغ ها  میوه ها و...که ما میخوریم آقا خلاصه کنم اینا برای حیوان هم هست و اقدر غذای دنیوی ما خواره ها در صورتی که تو بهشت فکر نکنم اینطوری باشه!!!

نویسنده : علی | تعداد بازدید : 168

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی