اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

monjh

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ

ای کسیکه من بهش امید دارم که حتی اگه شده منو ببره بهشت ببر پیش خودش به رحمتش و همه چیزای خوب که رد کنه بده بهم امید دارم بهش.........

وَ آمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ

و ای کسیکه اگه نشستم پیش هر شری و گناهی کردم که رفتم پیش شرها ایمنی میجویم حالا از خشمیش خوب بعد از این همه کارها.........

یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بِالْقَلیلِ

(مرض دارم میخوام کیفیت معنا کنم) ای کسی که اگه نماز میخونم و ذکر میگم و کثیره فایده ای نداره...ولی اگه کم میگم و قلیل میگم و برای تو میگم فقط و قابل قبول هست تو هم با دادن نعمات کثیر جواب میدی و قلیل را با کثیر میدی.

نویسنده : علی | تعداد بازدید : 149

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی