اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

film

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

داشتم به این فکر می کردم که بعضی بازیگرا هستند که اگر نقش خوب بدند یا بعضی هستند در تمام نقوش خوب بازی می کنند انگار در هر فیلم برای همون فیلمه ساخته شده اند در کل چون اولا پیدا نکردم یا یادم نبود همینطور بین عکس ها در اینترنت و فیلتر نت گشتیم تا اینا بدستم رسید این بازیگران به نظر من سبک خاص خودشون رو دارند و هیچکس حتی در بعضی نقوش نمیتواند جایگزین این ها شود (اگه خوب بازی کنند و به درد همون نقش بخورند) حتی به صورتی خوب به نظر من بازی می کنند که حتی امکان میره که انقراض بشن و کسی دیگه مثل اینا پیدا نشه.البنه من هیچ گاه تا حالا فکر نکردم که اگه بر فرض مثال فلانی داره این نقش خاص رو بازی میکنه یکی دیگه بهتره اگه جاش بود و هم  اینکه عمدا بازیگران زن رو نزاشتم چون بازیگر زن جوان در سینمای ما و چه برسه غرب یکی اند (هر کدوم خوشکلتر بود!!!مثلا) و غیره.البته من همه ی بازیگرا رو عکسشونو نداشتما و میدونم بدجور کلیکسیون من کامل نیست از عکسایی که گذاشتم به عنوان نمونه گذاشتم و من.البته منکر این نیستیم که هر بازیگری رو فیلنامه نویس یا کارگردان یا کسی که انتخاب میکنه نشسته فکر کرده و انتخاب کرده و به درد نقش میخوره ولی بعضی از بازیگرا هستند میشه همیشه یا بیشتر اوقات جایگزین بهترشو پیدا کرد یعنی سبک درست و حسابی ندارند  از صدا از قیاقه حتی مثلا غیرت و چیزایی که بازیگر رو محصور و محبوب میکنه ندارند و جایگزین بهترش گفتم زیاده که نام نبردم اینجا.

بدون ترتیبی خاص همینطور میزارم گفتم دو دسته هستند از نظر من چه اونایی که اگر نقش خوب بدن چه اونایی که همیشه نقششون خوبه واینایی که دارن در معرض انقراضند و شاید دیگه مثلشون هم نیاد البته از نظر منه ...  و هر کدام سبک خاص خود را دارند:

 

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی