اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

asr

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

حالا که صحبت بازیگران شد این همه روانشناسا ایراد میگیرند ما هم یه خورده توضیح بدیم همین

آقا خلاصه شما یه فرد معصوم به نام امام زمان رو در نظر داشته باش که ایده آل و کوه تعادل هستند ایشون بعد شما مثلا میگی این همه فیلم میسازند یعنی اینا با امام زمان در ارتباط نیستند و چرت میسازند البته کلی گویی نمیکنم اما نقش انتخاب بازیگر فیلنامه کارگردان در همه نباشه در بیشتر فیلنامه ها تحت اشراف آقا امام زمانه وگرنه با این همه شیاطین و دشمن و تهدید و ارعاب و غیره باور کن بیشتر از یه فیلم خیلی از این بازیگرا نمیتونستند کار کنند حالا یا مثلا خارج فساد یا نه خیال یا نه چیز دیگری که خردشون کنه از جمله کار شیاطین تا این ها بقیه ی زندگانی نحسشون رو در زندانی یا تیمارستانی بگدرونند نه اشرافیت امام زمان بوده لذا میبینی زن ها تحت آسیب بیشترند حالا از دلیلش بگذریم گلشیفته کم بیرون ندادیم حالا من اصلا اینا ها رو نمیخواستم بگم داشتم میگفتم آقا فرد ایده آل ما رو در نظر بگیر در این دنیا امام زمان باشه حالا ما اندکی از ایشون با خبریم ولی میبینی که همین اندک چه ها داره میکنه چه برسه ایشون ظهور کنند خلاصه یه بازیگر هست آقا احساساتش نه که بیشتر باشه از حد تعادل یه انسان کامل بیشتره آقا دستشو میگرن بازیگر میشه یکی هست غیرتش از تعادل خاص نه که بیشتر باشه از تعادل خارجه دستشو میگرند و بازیگردانش میکنند یا چیزای دیگر مثل زیبایی حالا من نمیدونم شاید تعادل میگه مرد ها باید کچل باشن ا ا  چی دارم میگم حالا من کار ندارم ولی تعادل شاید مریض شد همه ی بازیگرا میریزند به هم. برای اثبات وجود یه همچین منابعی که بازیگر شده اند که مثل زیباتر از تعادل بودند نه زیباتر از خود امام زمان ها نه من اینو نگفتم تعادل جامعه رو دارم میگم در عصر ما!!! خلاصه صداشون قشتگ تر از تعادل بود محبتشون بیشتر بود خوب اینا باید دستشون رو گرفت و هدر میرن

الغرض یه مثال میزنم که خوب جا بیافته آقا شما در نظر بگیر امام زمان چقدر میخنده و خوشحاله ایشون؟؟؟؟ مثل روزی چند دقیقه حالا اگه من بیشتر از ایشون بخندم در ایام خاص نه محرم ها خلاصه از تعادل زدم جلو از امام زمانم بیشتر تر خندیدم پس مثال من درسته نیست؟ خوب من میشم یه گلوله نمک برای خندوند و مسخره ی عام و خاص میشم طبق سیستم بازیگر شناسی و میشم بازیگر مثلا چون میتونم بیشتر از تعادل بخندم دیگه جا افتاد؟

الغرض حال ما متناسب به خودمون نیست و خیلی امام زمان به ما رحم کردند همین

البته اینو هم بگم که ما باید بنگریم ببینیم دلمون دست شیطان نیست؟ یا دست ائمه است و طرف میبینی حال نداره اصلا من چی کار کنم؟؟ ایام محرمش مثل ایام دیگست مثل من

البته حالا که محرم شد حرفمون اینکه یه مداح محترمی که نمیخوام نام ببرم اسمشونو ولش کن اینکه میگفت توی عاشورا آقا امام زمان اشرفیت داره (حالا اشرفیتش رو خودم میگم یه چیز دیگری گفتن) و اشراف داره که هر کاری کنی بغضت میگیره ولی انگار قبضی و نمیزاره و ولت نمیکنه به هر حالی که اشک مثلاا بیاد یا چیز دیگر. حالا بیا و درسش کن اینارو که گفتم

پس طبق این چیزایی که گفتم جمله ی"من مجنون حسینم(ع)" از امام زمان (عج)  از صاحبش اولین بار نازل و صادر شده چرا؟؟ سند میخوای؟ میفرمایند صبح و شام برات یا حسین گریه می کنم و اگر اشک هام تمام شود خون می گریستم یعنی می گریم از تعادل خارج شده آقا دیگه.

ببین من کی گفتم بازیگرا آدم های نامتعادلی اند این دروغ محظه اگه بگی ها یارو آسمونش خورشیدی بود منطقه ی گرم بوده یه کم سیاهتر از تعادله من چه کارش کنم یکی خمش بیشتره ولی ساخته به این و نباید سر این موضوعات چه الان چه وقتی اماممون ظهور کنه دعوا بشه باور کن این علما سر ظاهر امام زمان  بیشتر دعوا می کنند اگه بیاد چون اصلا باطنا نشناخته اند ایشان را!!!!!


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی