اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

FILE

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

این فایل را دانلود کنید:

از استاد فاطمی نیا در مورد معدن علم بودن ائمه هست فکر کنم هنوز خودمم کلشو گوش ندادم و انقدر جالبت بود که نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و نزارمش تو بلاگ.تو رو خدا دانلود کنید یاد بگیرید بفهمید و.......

اولش قبل گوش دادن گفتم بعضی هاش شاید بعدا نوشتم تو وبلاگ بعد دیدم قشتگه گفتم رو نویسی کنم گفتم دیگه فایل رو بزارم اصلا.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی