یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

tirdad

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

داشتم فکر میکردم که اگه من یه روز امام زمان رو از نزدیک زیارت کنم در حالیکه در هچل گیرافتاده باشم بعد اگه روم بشه و فرصت داده بشه و جرات حرف زیادی غیر از سلام و علیک داشته باشم و گفتم جرات داشته باشم در هچل شما چه معجزه ای رو که هیچ پیغمبری انجام نداده میخوام از ایشون؟ البته جوابش القا شده بود تو حمام که نوشتم چی گذشته در دوره ای برای تیمارستان سومین بار که مفصل در جیگرار نوشتمش خلاصه القا شده بود این جواب سوال + اینکه همون نام گذاشتن علی و حسین و حسن و.... روی پیامبران قبل از ائمه که همشون بودند غیر از خاتم انبیاء خلاصه این سوال هم همونجا توی خونه ی خالیمون القا شده بود اینم القا شده که بخوام اگه جرات  کنم و مال این حرفا هم نیستما ولی میگم ای امام زمان(عج) این حیوان را انس کن!!!!!! آخه یه همچین چیزی تعریف نشده بر حسب نظم خدا مگر مرده باشه طرف و حیوان شده باشه که اسلام اینو من نمیدونم قبول داشته باشه و  آبرو میره اگه حقیقت داشته باشه و بازنکنم دیگه نمیشه میشه یعنی؟؟ شنیدم سید حسنی علیه رحمه هم که بیاد یه نشانه ای از آقا امام زمان میخواد آخه میدوند قلابی ایششون زیاده که چهره تقریبا مثل هم باشه کما اینکه شکل من و شما هم قلابی داره البته قلابی ها با ارزشند مال ائمه ولی خوب دیگه بالخره از معجزه ای که من  میخوام سوال کنم آیا بهترشو میگه در مقابل هچل شما و مردم سید حسنی؟؟ حالا ما هم گویی نیستیم ها القا شده بود اینا..کما اینکه سید حستی هم یکی نیست ما گفتیم اینا رو ککه همه ی سید ها حستی حسیتی و ائمه حالا من سید هم نیس اما بالخره همه شون رو مادرشون حضرت زهرا به یه اندازه دوست داره تقریبا و فرصت داده ولی اگه سید حسنی بیاد اینطور نیست که مانند سید حسینی (رهبر عزیز و عظیم الشان) باشه من فکر میکنم باتوجه به تجربیاتم وخیلی بزرگان بالاترشو هم داریم این یک فرصت است فقط برای ایشان که کامل کنه و محور باشه..البته از این آرزوهای خام یه زمانی داشتیم مخصوصا خامی از اون وقتی که جز 313 نفر باشیم هر جوان ایمانی باید داشته باشه ولی نه ما خراب کردیم ولی بهترشو داریم خدا که هست.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی