اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

nadidan

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

الان از مسجد اومدم و نمی دونم لامصب به یه موضوعی گیر جزئی دادم و اشتباه بود که یه نفر رو تو مسجد که همون ایشون رو که صبح در نظر گرفتم بعد دیدم اشتباهه ولی این تجسم افراد که اتفاقا ربط داره به موضوع وبلاگ و تجسمی که یه بار مفصل قبلا صحبت کردم ولی هشیار نبودم باز کار دستم داد و این نظریه که نباید افراد رو به طور مستقیم و خود به خود مگر هدایت باشه  و ما همه با امام زمان در رابطه نیستیم که تصور کنیم و میره که باشیم یعنی ما همه که چهره ی امام معصوم رو ندیدم که حق بدیم بهش...خلاصه از هر بابی که وارد میشم می بینم که این نظریه درسته حالا چه نظریه ای همین دیگه که گفتم که نباید افراد رو تجسم کرد و... که وغیره شو بعدا توضیح میدم... من باب چی... من باب اینکه آقا نباید (در عرفان بالا و نفی شرک بت پرستی متناسب با خودت که بتونی شاید کنار بیایی و یا شاید یه کم زور بزنی درست بشه و بتونی خودت خودت رو عوض کنی) خلاصه من باب جی؟؟

من باب اینکه نباید مستقیم به صورت افراد نگاه کرد که شرک غیر خدا وارد میشم www.nadidan.mihanblog.com توضیحاتی درش دادم...............

من باب اینکه نباید این جا که نشستی و شنستی به کسی غیر خدا فکر کنی برای اینکه شاید بزرگ بدونی و این بزرگ دونستن کار دستت میده شاید ازش بترسی کار دستت میده و همه ی اینا شرک به خداست

من باب چی ؟ من باب اینکه آقا اصلا وقتشو نداریم که روی دیگران به جز خدا وقت تلف کنیم و در نظر بگیریم

و من باب های دیگه حالا حدیث و روایتشو من در خدمت ندارم ولی شما از هر دری وارد بشی این نظریه ی شرک به خدا توسط فکر و تجسم در صورتیکه برای هدایت نباشه و خودمون دست به دامان حضرات نشده باشیم یا خودش خود به خود از نظر الهیه وارد نشده باشه غلطه کار و شرکه به اندازه ی خودش......

خلاصه همین الان بهتون عرض می نمایم که هرچی فکر دارید و یا تجسم میکنید با اختیار خودتون و نه من باب هدایت بریزش دور! آهان


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی