اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

korrri

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

داشتم فکر میکردم که من بد چی ام(یعتی بد چیزیم) داشتم تصور میکردم که اگه یه نامحرم منو به خودش بخونه استجابت می کنم نه به این دلیل که نیاز دارم یا مریضم میرم به سمتش چون شیطان منو خریده نه یعنی فکرم دست شیطانه دیگه کار به زنه ندارم که لخت شده یا نه فرصت دیدم درسه جرات ندارم هیچ گاه ولی اگه چشمک زد و دعوت کرد که بیو تو دم در بده دیگه فکرم کار نمیده به خاطر شیطان و امر شیطان رو رعایت میکنم و اینطور آدمی هستما. البته باید اینو هم بدونیم و در نظر داشته باشیم که یه زن و مرد نامحرم که خلوت کنند شیطان خودش میگه من سومیش بینشون که در اونجام!! و عقل من که کاری نداره که زنه چی اصلا گفته فقط یه راه ضاله نشون داده عقله دیگه کار نمیکنه و نفسم شاید به خاطر مریضی خیلی نخواد ولی امر عقل شیطان اجابت پذیر هست یا نه؟ و مختل میشه یا نه؟ خوب البته ممکنه به ما هرسه خوش بگذره ظاهرا ولی چی رو فروختیم؟؟

خلاصه تصورشم شما شاید اگه به کار باندازین در مورد خودتون به نتایج بهتر یا بدتر برسید آخه چه مانعی در این دنیا وجود داره که دو کبوتر عاشق به هم نرسند مانع فراخدایی شاید...

البته درکت میکنم بییشترتون رو ممکنه شیطان قدرت فکرکردن رو هم بگیره حالا من داشتم مینوشنم بر اساس تصویر دهنی که اومد وگرنه طرح شیطون خیلی پیچیده س به منکه نمیاد بگه نماز نخون یا دروغ بگو ولی در این مورد ممکنه نزاره تو فکرکنی و تو موقعیتش قرار بگیری بعد بعدا حالتو بگیره و بیچاره ت کنه.

البته منکر این نیستیم که توفیق داد و دست حضرت یوسف (ع) رو گرفت خدا وگرنه اونم اما محض همین چیزاست که آقای فاطمی نیا می فرمودند که نقطه ی خشم رو کور کنید شاید به این دلیل که اون قسمتی که دست ماست درست کارکنه و عقله جمع باشه بعد در این موارد دیگه دست خدا بسپارنمون آخه شیطان وقتی میخواد عصبانیت کنه تو رو توی موقعیتی و یادی می اندازه و خشمت دست خودت نیست دیگه و یه فضایی رو نشونت میده که دیگه نمیتونی خودت روکنترل کنی مگر اینکه نقطه ی خشم رو به قولا کور کنیم و خیلی هم سفارش شده این..

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی