اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

khaste

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

حالا دوست دارم فیلم های جمشید هاشم پور رو ببینم و مجموعه فیلم هاشو گرفتم توی 4 تا دی وی دی هست جمشید (آریا) خیلی باحال بازی میکنه و اگه چشم داشتی روزی مامور گمنام امام زمان رو ببینی ایشون رو تصور کن به جز روحانی عزیزانی که وزیر میشن.چون ایشون امام زمانی است و واقعا مرده.

 

 

دقت کنید که اینا همشون کچل و تاس و بی مو میشن طبق روال جامعه و ریش هم ندارند!!!!!!طبق هدایت امام زمان اصلا و باید برای سلامتی و دوری امام زمان خوبه دعایی بکنیم در فراقشون البته گفتم که در وبلاگ جیگرار هم که آقا عجل لولیک الفرج شاید یعنی بیاد روز قیامت و فوزت برب الکعبه ی امیرالمومنین باشه و اینکه امام زودتر شهید بشن و دقت هم که کردم آقای فاطمی نیا می فرمودند که عجل و سهل لولیک الفرج..البته به ایدوئولزی خودمون بستگی داره این همه ما گفلتیم نشده ولی خوب تا کی میخوای این دنیای پلید رو بکشونیم و شاید و حتما برای ما خوبه این واقعه ی پردرد و بد شاید چون حدیثه که برای خود ما هم هست فرج خواسنن حالا این همه مردم خواستند و فرج برای خودشون حاصل نشد و خدا نخواسته نباید به هر حال به قول ایشان نا امید شد!!! البته من ضد حضرت نیستم که این حرفا رو میزنم و همچنین این عجل لولیک الفرج هم معنیش برام القا شده بود شاید چه میدونم واقعا دارم چرت میگم دیگه؟؟اشکال نداره امروز زیادی فشار آوردم و خسته شدم شاید ولی روزهای پرکارتر هم داشته ام.خدایا کی ما رو شهید میکنی بره اگه نفس زکیه هم یکی نیست (اگر نداشت) خلاصه مثلا شما در نظر بگیر شهید فداکار نوجوان که رهبر امام امت ما خوانده شد و نارنجک بست خوب کی بالاتر از این و خلاصه زمان تا زمان داریم و آدم تا آدم تا ظهور چه معنایی داشته باشه گفتم تیان حالا بدزدنم؟؟؟ ها؟؟


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی