اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

darya

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

یادمه یه بار در مورد اینکه چه آسیب هایی میزنه مدرسه و چه بلایی دارن سرمون میارن و گفتم یه موقعی داشتم فکر می کردم در این مورد اما چی فکر میکردم................................................................................

البته دید کلیه و مهم اینه که تقوا داشته باشی نجات پیدا میکنی اما بالخره چیزیه که هست.خلاصه ما درمورد نفوس مستعد میخوایم به اصطلاح شما افشا گری کنیم که آقا شما اول در نظر بگیر میخوای بری یه لیوان آب نوش جان کنید خوب اولش به خودت طبق سیستم مدارس صحبت میکنی همین درسی هم که شما داری توی دلت میخوانی همین صحبت رو یه عده حالا من نمی دونم جن حساب کنم یا روح سرگردان حسابش ببرم یا حتی اداره اطلاعات خلاصه نفس مستعد گفتیم چون شیطون هم با خیلی ها کار نداره و شیطون میخواد من و تو رو اسیر کنه و برنامه ی امروز تو را که اگر مستعد هستی را ریخته که آقا این فلان کارو تمام میکنه امشب.

خلاصه ی مسئله اینکه درس خوندن از یه طرف اسارت به بار میاره که یه عده ای که معلوم نیست برای من که خدایی ان یا شیاطانی روی سرت سوار بشن یا اصلا دوستت شوند و با هم درس بخوانیم مخصوصا اینکه مجردم که هستیم شیطونه هم رفیقه بالاخره و دوستمون داره بیشتر از خدا خلاصه شیطونه هم یه سری دوست بالاتر داره که رئیسشونه و بهت خیانت میکنه اینه که من میگم هرجور بچه دوست داره بزار درسش رو بخونه و باید بزارن وگرنه صدا و سیما؟؟ نه همون مدرسه با یه سری افراد در بعضی مدارس که ول نیستند و رتبه دارند توسط معلمین کار میشه که مثلا از روی نوشته بخونن خوب داری کنترل عزیز از طرف شیاطین وحرف دلتو میشنون و گفتم باید متقی باشی ومتقی هم نشانه داره یکی به خودش میگه برم آب بخورم بعد پامیشه میره یکی دیگه میگه بریم آب بخوریم و پا میشه میره و اگه میخوای گولشون هم بزنی نمیشه چون اینا روانشناس های خبره ای هستند و میفهمند که چند درصد درسته چون یه عمری به چشمات و رفتارت نگاه کرده شیاطین و یکی هم مثل من یه بلایی سرش میاد که اصلا با خودش حرف  نمیزنه دیگه (اینا رو گفتم از مدارس آموخته اند جه در کتب چه از بچه ها و معلم ها که باخودشون صحبت کنن) خلاصه من با خودم حرف نمیزنم و روال کارم فرق میکنه و دشمنی ایشان و اینان هم با من بییشتر میشه قاعدتا چون نمیوتنن از این روش سوار شن بزرگان رو تهدید میکنن وباعث میشه یکی مثل من وقت بزرگان رو بگیره تا بالاخره اینا روی سر من هم سوارشن طبق ریاضت هایی که ککشیده اند یا اصلا الهی اتد و خدایی و خیر منو هم بخوان ولی با شیاطین که قدرت دارند دست دوستی میدن چون شیطان تهدید میکنه اگه بر فرض روی نفس مستعدی مثل من سوار نشه فلان میشه.خلاصه شما هر کاری که میکنی به خودت قبلش حرفی میزنی ذهنی و درد دلی داری با خودت لذا میبینی بعضی ها اصلا بلند فکر میکنن که بریم حالا سر فلان کار و بلند میگن حالا یا غرض دارن که ما هم همینطور بشیم یا نه بیچاره واقعا گرفتاره ولی معمولا اونایی که بلند میگن که برم مثلا توی مهمونی یا جای عمومی که برم فلان کار رو کنم دارن خط میدن به بچه که با خودش صحبت کنه و این که صحبت کرد دیگه یه نوع اسارته حالا من روایات رو نمی دونم ولی میشه در این زمینه تحقیق بیشتر کرد!!!

دو نکته ای که جاموند اول اینکه وقتی میگه به خودش و تو فکرش و حرف دلش که مثلا ما بریم بیام این ما که میگه خیلی با یکی که داره نمیگه و من میگه و میگه برم فرق داره این اول داره اظهار دوستی میکنه و شیطونه هم فکر میکنه با اون دوست شده و هم اینکه شاید منظورش با دوست فرشته ها یا مخصوصا شهدا باشه که داره توضیح میده به خودشون و اگه لو بره افکارش این متناقض نماست دوم اینکه در حالت فعلی که الحمدلله داریم برای یکی مثل من زشته قرآن بخونه وقتی کنترل میکنم با تقوای نصفه و نیمه ام اینکه زشته که آقا مثلا قرآن بخونه حواسشم در بیرون باشه  یا فکرش منظورمه ها که یه جای دیگه باشه اونی که فکرش پیش دختر مردمه که هیچ دیگه اینو کار ندارم نه فکرش یه جای دیگری باشه و قرآن بخونه این دیگه زشته بعد از سنی و دیگه اصلا رحمتی نازل نمیشه و هم قرآن رو بد میخونه طبیعتا هم ممکنه چیزی عایدش نشه البته نمیگیم اگه فکرمون جابه جا شد گناه کردیم یا اگه نکته ای از قرآن رو نفهمیدم عیب داره نه قرآن تمامش نکته است.و یکی مثل من تو قرآن خوندن اگه فکرش جای دیگه رفت غیر از چیزی که میخونه میفهمه اشتباه است و معمولا این رخ نمیده من معمولا اگه بخواد حواسم توی قرآن خوندن پرت بشه به غیر از لغزش انحراف فکر میرم در حالت فکر نکردن به هیچ چیز مثل روال زندگیم که فکر به چیزی موقع زندگی عادی نمیکنم مثلا بخوام غذا بخورم دوساعت نمیشینم فکر کنم که چه کار باید کرد اتوماتیک انجام میدم ولی همین حالت خلسه و بی فکری هم مضره برای هنگامی که قرآن میخونه و باید حواست جمع باشه  که خدا چی داره همین الان میگه.

نکته ی بعدی اینکه اگه بخوام یه نکته به دو نکته ی قبلیام بگم مثلا پیرمرده بابا رنده عالم سوزه اینم با  خودش که بخواد طبق روال زندگیش و از نظر سقلجیشی و انفورمانیک ممکنه یه سری حرف های دلی رو با خودش بزنه به غیر از ذکر ها ذکر بحثش جداست داره مثلا فیلم بازی میکنه و گنول شیاطین بر حسب رندی اش میزنه این بحثش با ما جداست که فکر نکنیم نه جوانیم زورمون میرسه فکر نمیکنیم عمل می کنیم و منتظر و آماده خوریم که یه چیزی بریزند از بالا توی کاسه مان و بیام برای شما مثلا بگیم وگرنه میگن خوشا آنان که دائم در نمازند.

و یه چیز دیگری که محاسبه می کردیم شنیدیم که یکی میگفت در مدارس عادی بدتره حالا اگه من اشتباه کردم و گفتم بعضی مدارس و همه ی مدارس شیطانی اند و بچه ها شیاطنی میشن.............

 

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی