اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

bazar

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

من میدونم شماها آگاه تر از مایید برای دلگرمی میگم این چیزارو و دیدم بازار گرمه و حرف دل زیاد گفتم اینو هم قبل مرگم به یادگار برای شما بزارم چون ممکنه تا قیام قیامت بر حسب نظام نوین حضرت زهرایی بعضی چشم های گنهکار حالا بدل امام زمان (عج) که امام خمینی بدون ریش باشد را دیده باشند ولی خوب نبینند..................

خلاصه آقا بگذریم بزار حرفمون رو بزنیم اگرم دزدیدنش جایی چه میدونم به خودش و نفس خودش واگدار میکنم. ببین من یه خورده جو گیر شدما و ممکنه تند برم ولی خوب داشتم وبلاگ jigrar مو میخوندم بعد یه سخنرانی از آیت الله فاطمی نیا رو وارسی کردم که نوشته بودمش و رونویسی کرده بودم بعد حرف دلم باز شد متاسفانه و باید بعضی چیزا رو بگویم ولی گفتم یه کم تند ممکنه بگم ولی من ضد انقلابی نیستم حقیقتیه خودش اما از کجا شروع کنم از سخن آقای فاطمی نیا یا از استاد آیت الله خمینی(ره) بله حالا که نزدیکتره میگیم ولی اینو که میگم گفتم ضد انقلاب نیستم و دید شهدا رو هم ندارم و دیدم تا چند متر اونورتر بیشتر نیست و اینو که میگم میخوایم یه نتیجه ای بگیریم برای خودمان...

خوب بگیم آیت الله قاضی (ره) امام خمینی را که دیدند گفتند این جوان انقلابی میکنه که موفق میشه(و چرا بسنده کردند به همین جمله موفق شدن ایشان؟؟؟) و شد هم و درست در اومد چرا بیشتر نگفتند که انقلابش مثلا ختم به مهدی میشه و خلاصه با این علمی که من داشنم اگر جای آقای قاضی بودم هزارتا بشارت ناب میفرستادم که آقا خدایا خدایا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما و هزار تا مقدس نمایی بیش از حد این سوالی بود که همیشه توی ذهنم بود. البته پیرمرده ها رو نمیدونم ولی برای ما نسل جدیدیا و سومی ها شاید خیلی خوب شد انقلاب و بچه های خوبی تربیت شدند نسبت به قبل ه ه  کمیت رو نمیگم کیفیتو میگم ولی خلاصه بگذریم هنوز حرفم مونده نوشته بودم تو وبلاگم از قول آقای فاطمی نیا (ره) که خواجه ی طوسی عبارتی داره که می فرماید "وجوده لطف و تصرفه لطف آخر و عدمه منا".

حالا بنویسم چی گفتن تا کم کم جلو بریم و بازش کنیم:

اعوذبالله من الشیطان الرجیم (قُلْ أَرَأَیْتُمْ إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکُمْ غَوْرًا فَمَن یَأْتِیکُم بِمَاء مَّعِینٍ) این آیه ای بود که دیشب مطرح کردیم و خدمت عزیزان مانوس شدیم آیه ی 30 از سوره ی مبارکه ی ملک سوره ی ملک از سوره های بالخصوص قرآنه و بر حسب روایات و تجربیات اولیاء اسرار زیادی در بر دارد که اگر مباحثمون در آینده اقتضا کرد چیزایی خدمت شما خواهیم گفت و حالا دنباله ی بحث دیشب رو خدمتون عرض می کنیم إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکُمْ غَوْرًاگفتیم که تاویل آیه امام است امام معصوم علیه صلاه و السلام إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکُمْ غَوْرًا یعنیاذا فقدتم امامکم  فماذا تصنعون؟ حدیثه امامتون رو اگر نیافتید چه می کنید بعد عبارت خواجه ی طوسی را برای عزیزان عرض کردیم خواجه می فرماید وجوده لطف , بودن امام لطفی است و تصرفه لطف آخر تصرف امام که بیاد و عرض کنم به حظورتون تصرف کنه امر کنه نهی کنه این لطف دیگری است و عدمه منا یعنی نبودن تصرف هم از ماست ماها اهلیت نداریم و اگر اهلیت داشته باشیم اونموقع حضرت ظاهر میشه و در ما تصرف میکنه خوب این عدمه منا رو یه قدری صحبت بکنیم( و...)

 

خوب این رو کپی کردم از وبلاگ قبلیم خوب یعنی چه یعنی یکی مثل آیت الله قاضی و عرفا اینا با امام زمان در ارتباطند و مثل ما گیچ نیستند که تا انقلاب مهدی خمینی رو نگه دار بلکه ما میخواهیم که امام زمان بیاید (این یک) ما دستور دهیم(این دو) مسلط شویم بر او (این سه) و در نهایت شهیدش کنیم طبق روایات . خوب بابا مگه امام خمینی نیومد؟؟؟ چه کار کردیم همون میشه دیگه در صورتیکه شاید مادرش حضرت زهرا این تصوراتی که ما داریم رو نخوان ایجاد بشه در مورد حضرت بله ما امید داریم ولی چشمان گنهکار و آدم فاسد فاسق اگر هم توبه نکند اگر هم امام را ببیند میبینی یه عمریه دربه در کوچه ی تنهایه ای دو سه تا کوچه ز ما دورتر و ازاین چروت ولی نخواهد شناخت ان شالله تعالی...

یعنی چه؟ یعنی وجودش لطف اسنت و عدمه منا یعنی نبودن تصرف از ماست بیا و با دل دوست شو با امامت اینا که رفتند یه عمری دنبال امام زمان گشتند که ببینند برای این داستانش تعریف میشه که امام زمانی زنده هست وگرنه اینا همشون اشتباه کردند وگرنه امام ظاهره عدمه منا. حالا نمیخواد زیادی خونم رو آغشته کنم.همین دیگه گفتم نکته ی دیگری به ذهنمم نمیرسه تا اینکه هرجا امام ظاهرشد بین مردم شهیدشون کردند و دوستی دل قوی تره عزیز و اگر طبع زن دارید یا چهره شناس زن مانند هستید چون زنا که میدونی تو زیبایی شناسی و توی ظاهرند بیشتر از مردا  و طبع زنانگی بهتره اگر چشممون کوتاه شده از دیدار امام زمان آخه بعضی از بچه کوچیکا محله ی خوبی داشتند پدرشون خوب بوده امام زمان رو دیده اند و اینا دیگر چهره ی زیباتر و مرد بالاتر را طبغا نمی پذریرند چون حقه حق را دیده اند خلاصه میتونید به عکس های امام خمینی مراجعه کنیم چون امام خمینی رو به همه جا کشیده اند و چهره های واضح و خوبی داره با حالت های درونی مختلفه ولی درسته عدم امام هست گفتم برای زن ها چون زن دیگه باید شوهرش رو بشناسه زیاد خارج نشم از بحث و کسی که دختر میمونه و عغتش رو حفظ میکنه ممکنه امام زمان رو ببینه و بشناسه ولی زن دیگه باید پیش شوهرش باشه...دیگه بیشتر ازاین نخندونمتون خدا نگه دار.و حالا حرف زن  که شد ما نمیدونیم اصلا چند درصد مردم امام زمان رو دیده اند حالا حتی نشناخته باشند هم من خبر ندارم ولی یه پیر زن و یه پیر مرد حقشه دیگه و زن پیر شد دیگه مثل زن جوان نیست که همه چیزش مردش باشه و زن های جوان مظلومترند حالا ما هم سگی نیستیم ولی اگه بخوان ببینند امام زمان رو حتی حالا میخوان چه کار کنند مثلا دستش رو ببوسند... خلاصه تصرف هم ایجاد میشه که زیاد جلو نریم ولی گفتم چه بسا آدم هایی که می بینند و ما هم خبر نداریم و کنار شوهرشون هم زندگی میکنن. دیگه بسه خندوندن بای.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی