اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

abnabat

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

یه بار یادمه چند هفته ی پیش در مورد استغفار کردن صحبت می کردم و یه چند نفری رو هم از کسانی که میشناختم گفتم خوبه در نظر بگیرم و برایشون استغفار کنم تا در رحمت الهیه بر روی مویم واز شه یه همچین.خلاصه یه نفر بود امام زمانی که حالا چون سر و رازی پیش هم داریم از دوستان حالا من که اونو نمیشناسم ولی اون خیلی بیشتر منو میشناسه از خیلی وقت پیش(بابا مرده!) خلاصه ایشون رو که از نزدیک هم دیدمشون از دوستان بابام رو در نظر گرفتم و دیدم که حالا ارتباطش قوی بود و قدرتمند بود و چی بود که فهمیدم این برای این گناه انتظار داره من استغفار کنم براش که در رانندگی مگر حق کسی رو خورده باشه مثلا جلو زده باشه از کسی و حق و ناحقی (ناخواسته ها) پیش اومده و همون موقع داشتم فکر می کردم ما کجاییم و چه کارا می کنیم و ایتا چه...


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی