اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

tavakol

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

خوب حالا شاید شما بگی ما خدایی هستیم و پیش نمیاد برامون ولی خوب آیت الله فاطمی نیا (ره) داشتند میگفتند که اگه تو خواب که بعضی موقع ها پیش میاد شیطون میخواد غمت بدهد و غمناکت کنه اگه پیش اومد بروید به پهلوی چب (نمی دونم سه بار بود یا نه) و بگویید اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. حالا من کاری ندارم که شما چقدر خدایی هستید و شیاطین چقدر قوی هستند که زجر و اذیتمون کنند (اگر مومن هستی) من خودم خواب که میرم نه میگن که مومن باید یه چشمش باز باشه یه چشمش بسته وقتی میخوابه یعنی باید هشیار وزنده باشه و ابنکه یه چشمش باز باشه خیلی شاید پرمعنا باشه یکی اش اینکه بدونه که الان که دراز کشیده خوابه حتی تو خوابش ها و نباید غرق شد. نه بره تو خواب و گرفتار بشه و اگه زنده باشیم نصف شبی میتونیم به پهلوی چب بریم واین ذکرو بگوییم اصلا خلاصه اقدر بدم میاد که خوابی ببینم ناراحت کننده و تو شرایطش قرار بگیرم ولی توکل به خدا نداشته باشم. دیگه اینکه خوابه و مثل بیداری نیست که بهونه بگیری که آقا ما توکل کردیم نشد نه یه اتفاقی هست که میافته توی خواب و آدم به جای مخصوص و یه عالمی میره که شاید اصلا در بیداری حقیقت نداشته باشه ولی چرا باید ناراخت بشه و وقتی خواب پریشانی میبینه چرا باید غم بخوره و بخوره و بخوره تا بیدار بشه خوب اگه سیمت وصل بود به خدا و خدا رو دوست داشتی که نه یعنی رفیق بودیم با خدا بیشتر از این لااقل توی اون عالم که حقیقت نداره خواب و صرفا اذیتی از شیطانه یا امتحانی است همون موقع توکل میکردی به خدا تا خدا دستت رو بگیره چرا غم میخوری و میخوری تا بیدار بشی. این نشون میده بعضی از ما یعنی خودم رو میگم ایمانشون آبکیه وگرنه نباید غم بخوره تا خدا هست و باید بیدار و هوشیار باشه آخه من چند روز پیش داشتم خواب میدیدم و غم خوردم از خوابم تا بیدار شدم ولی توکل نداشتم به خدا تو همون خواب که نجاتم بده یا حرفی بهش بزنم(به خدا ها)..

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی