اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

nbmkj

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

خلاصه ی مطلب حالا که کارمون به اینجا کشید داشتم فکر میکردم که یکی مثل من اگه جرایم اینترنتی هم داشته باشه بوالخره کار کیه که یقه بگیره من خودم میترسم که گیر بیافتم پلیس سایبری که میگه مگه شوخی داریم پرونده دنیا دنیا مجازیه  پلیس راه که به من چه پلیس میگه مگه شوخیه باید کار از بالا و دستورش صادرش بشه از از اونجا و خلاصه وقتتون رو نگیرم قاضی میگه مگه شوخی بازیه هر چی پرونده ی شوخی بازی بود میارن برای ما بازی و دروغ بازیه.

توجه میکنید؟؟؟ شوخی نقش مهمی بازی میکنه اصلا در مسولین کشور و هیچ کس به هیچ کس اعتماد نداره در دنیای ما و کار هیچکس درست نیست چرا؟ چون شوخی گفتم نقش مهمی بازی میکنه در بین مسولین و جدی نمیگرند و معلوم نیست بینشون که رهبرشون باید اجازه بده اول تا یکی مثل من بدبخت بشه و رهبرش هم محرومش میکنه با دعاش اگه داره یکی مثل من خلاف میکنه ... این مطلب رو هم (هنوز ننوشتما) در راستای شعری که میخوام بنویسم و گفته امش در وبلاگ reza.bloglor.com می نویسم که بفهمیم ما ها هم محروم میشیم و مورد شماتت قرار میگیریم ولی فعلا از دست یه سری تیمارستانی گیر بودیم که بفرستنمون اونجا و بازی کنیمو امروز داشت آی فیلم فیلم شهریار رو میذاشت جو گیر شدم گفتم شعر بگویم!!!! به قول آقای فاطمی نیا حضرت امام حسین(عمنبع فیض رسانی به عالم هستی اند و حضرت ابو فاضل هم (نفهمیدم) چی کاره شان.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی