اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

gonahekabire

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

من خودمم غافل از اینکه گناهان ریشه باز کرده در جان من به خودم القا می کردم که آدم خیلی خوبی هستم ولی باور کن در شرایطش قرار نداشتم که رفوزه بشم در حالیکه الان که امتحان شدم جلوی چشمای خودم اصلا روم نمیشه با بعضی ها ملاقات کنم و رودررو بشم مثلا با امام زمان(عج) در حالیکه قبلا اصلا اینطور نبود از خودم یه بت مظلوم هم جلوی چشم شما هم خودمم باورم شده بود ساخته بودم که کناهی هم نداره آقای فاطمی نیا هم میگفتن گناه ظلمه و کوچیکش حتی چون میدونی در مقابل چه کسی است و ابر و ماه و مه و خورشید و فلک در کارند که من به جایی برسم و حالا رفتی نظم جهان رو به هم زدیم با گناه کوچیک و گفتیم هر چی ما بگیم و در مقابل خدا ایستاده ایم و دیگه خودت وخامت اوضاع رو درک کن! خلاصه روم نمیشه دیگه جلو بیام چون شناخت نسبی ازخودم پیدا شد که اگه تو شرایطش بودم گناه گنده تری هم میکردم چون با خیالم به ناموسی از حق حمله کردم و دیدم که چه بدم همین


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی