اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

gonah

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۴ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

ایام ایام شهادت حضرت زهراء(س) است و من حس بدی نسبت به خودم دارم در مجالس که شرکت می کنم انگار پرتم هم تو مجلس هم توی زندگانی اصلا مخصوصا و اشرفیت نداره حضرت در کارم انگار و خیلی رنجودمشون حس میکنم خدا ازم بگذره  و انگار اصلا فاطمی نیستم و زیبنبیم بیشتر اصلا دور افتادم از درگاه حق تعالی و رابطه نمیدم یا هم به خاطر خوبی های بچه هاس که خیلی بالاتر از منن و پاکتر و مومن تر و من مثل اونا پذیرش نمیشم یا هم اشک های جوان ها رو دیدم و غبطه خوردم ولی هیچ احساس مادری نسبت به حضرت در مقابل من ندارم و برعکس میگم نکنه جز دشمن هاشان باشم خدایی نکرده وشده باشم آخه من خیلی گناه کردم و جدای از گناه بعضی چیزا هست که جبران شدنی نیست و آدم نمیتونه حتی اگه توبه هم کرد مثل اون جوان پاک و نوجوان که تازه وارده نیست و مکتب حضرت زهرا به نظر من مکتب حر شدن نیست که بتونیم برگردیم و با یه شهادت کار تمام بشه بره پی کارش و امام حسین (ع) دستش بازتره برای ما مردای گناهکار رده خارج همین

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی