اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

http://ali.bloglor.com/p130.html

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

ببین من نه فیلسوف خاصی ام نه نظریه پرداز ماهری که نظر موره ور دارن بخشنامه کنن که اینطوری فلانی گفته و نظرش اینه چه خره این خلاصه نگردین در کل مطلب مو و انتخاب کنید موضوع خاص خودتون رو و بازگو و بخشنامه کنید چون من اصلا کسی نیستم و شاید از روی مصلحت حرفی در موضوعی زده باشم که الانه الانشم ردش میکنم همون رو شاید که گفتم چون شرایط داره و زمان هم که میدونی چه بلایی سر ما میاره و با زمان کار میکنیم ساعنمون شاید و میدونی که الان من بگم الانه 30 ثانیه دیگه چراغ مثلا سبز میشه دروغ گفته ام اگر نشرش کنید بعد از 5 ثانیه دیگه یعنی چه؟ یعنی همین دیگه 5 ثانیه بعدش ارزش نداره کلام من و شاید دروغ محسوب بشه اصلا حالا همشم زمان نیست سیاستم هست و چیزای دیگر..

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی