اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

dandon

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۶ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

اصلا کلا خیلی نظام آموزشی کشور و مدارس جای گله داره و یه روز داشتم بهش فکر میکردم که بچه رو چی دارن به بار می آرن این نظام بگذریم.

امروز صبح نمازامو خوب خوندم بدون پشت کار خودش ذکر میومد لب دندونام و لب و لوچم و نمیخواست خودم سعی کنم و فکر  کنم و ذکری رو حتی متناسب به خودم و احوالاتم بگویم خودش داشت میومد حالا دعای شماست بماند!!!

خلاصه توی مدرسه میان میگن بچه درس بخون هی بخون بخون بخون انگار سیر و سلوک بچه توی اینه که تنبیه بشه و هی درس بخونه و خودش هیچوقت نباید از سر شوق بره یا باید عادت کنه خرخون باشه از اول تا دیگه بیمه بشه. خلاصه به دلش نمیاد که بره از شوق بخونه بعد که دنبال علاقه میره و درس رو طوری میخونه که علاقه داشته باشه و جذاب و شادی بخش باشه حالا به هر روشی که خودش میدونه خوشش میاد بعد که اینطوری میخونه یا نمره ش کم میشه یا روش غلطیه از نظر کلا همه یا هر گو دیگری پیش میاد و دوباره بچه درس بخون!!!

بعد بچه میبینه ازاین راه نمیشه سعی میکنه سر کلاس فعال باشه سوال های خوب بپرسه کلا دارند روی پشتکار بچه که درس بخونه و یا یه کار شیرینی بلد باشه و یه کاری  بتونه بکنه از پیش خودش کار میکنند سیستم ما این نشد بچه میگه یه جای دیگه پشتکار داشته باشم تو ورزش تو سوال خوب پرسیدن حتی توی خنداندن معلم و دانش آموزا تبحر داشته باشم چرا چون پشتکار میگه و سیستم آموزشی وگرنه من یه موجود به درد نخور خواهم بود در این صورت باید به طوری خودم رو نشون بدم دیگه.

در صورتیکه امروز من نمازم رو خودم تنها نمیخوندم به دلم میومد و ان شالله ادامه داشته باشه ذکر خدا بر لبم و خودش بیاد نه من برم سرچ کنم و دنبال استاد باشم و ... البته خوبه اینکارا ها ولی خوب شرط داره.همین

خلاصه شما نگاه بکن به عقب مونده ها این ها پشتکار دارند آیا؟ حرفی که میزنه ازکجاست. بله اگر خدایی نکرده کار زشنی کرد گناهی مرتکب شد این کار خودشه شاید اگه کار شیطان نباشه ولی صحبت هایی که میکنن زاری گریه هرچی اینا از سمت خداست من عمدا گفتم عقب مونده ی ذهنی که دلشون پاکه و حرف هایی میزنن که مورد قبول شماس نه مثل من و شما قبولش دارین و مدل بارز غیر پشتکاره..

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی