اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

vnn

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

دفعه ی قبلی که رفتم مسافرت پیش بابا بزرگم صحبت هایی شد میگفت داستان معراج پیامبر (ص) که چندین بار کم شد از مقدار خواندن نماز های یومیه تا اینکه دیگه پیامبر (ص) روش نشد که کمتر ازاین بکنتش خلاصه میگفت نماز شفع و وتر خوندن که خدا در قرآن با رمز آوردتش و فرموده والشفع و والوتر و یه گام کمتر از نماز صبح خواندتشون اقدر ثواب داره و خودش اون روز صبح دیدم با این پای دردش پاشده بود از خواب و با این گوشی که از 20 سالگی دچار مشکل شده بوده و ناشنوان الان چند دقیقه قبل از نماز صبح این سه رکعت رو خوندند و تعریف که می کرد میگفت من نمیشمارم و همینطور العفو میگم تا بتونم تو قنوت نماز وتر خلاصه این شد که ما امشب به خاطر اینکه زیادی روز قبلش که دیروز بشه خواب بودیم بیدار موندیم و گشتیم توی فیلترنت خلاصه این شدد که نمازه رو هم خوندیم:

بابا من دیگه خسته شدم از بس به گناه گذشته م فکر کردم و کاری هم از دستم بر نمیاد انگار راه بخشیده شدن از خودم نیست باید یه خورده خارج شد از خود برای گناه دیگران استغفار و توبه که نمیشه ولی دعا کرد که بخشیده بشن توی همچین نمازهایی بله به یاد یه آدمی که گناه کرده یا شکلش مثل گنهکاراست رو گیر آورد ترجیها از نزدیک و العفو یا استغفار رو به یاد اونا گفت. چه میدونم دیگه......................

شمام به یاد من استغفار کنید..


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی