اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

hvgg

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

امروز صبح البته هنوز صبح هست که دارم مینویسم اما خوب داشتم طبق روالی که یه مدتی هست همینطوری در پیش گرفتم ذکر قرآن مجید حالا بد نیست بگمش که نوشته است توی کتابی که : هرکس در صبح سه بار بگوید اعوذ بالله من الشیطان الرجیم و سه آیه ی سوره ی حشر را بخواند خداوند 70000 فرشته بر او موکل می گرداند تا او را از جمیع آفات نگاه دارندو تا شب بر او درود فرستند و اگر در آن روز بمیرد شهید مرده است در شب هم بخواند همین منزلت و ثواب به او داده شود.

و البته از روی حدیثه و کتابه هم معتبره و اون سه آیه آخر سوره حشره.

خلاصه ما گفتیم اعوذبالله من الشیطان الرجیم سه بار و یاد این ملعون فی الله و به قول الله افتادیم بازم!!!

کی چی؟؟

حالا میگم نوشتمش روی کاغذ و این بار لازم نیست که فکر کنم و تایپ کنم هر جا راحت بودم عوضش اگه خدا خواست میکنم ولی آماده دارمش:

آدم خوبه یه خورده قرآن بخونه الان شما نگاهی بکن به داستان انحراف شیطان که چه شدهمه چیز نفهته است میبینی یکی میگه مغرور شد یکی میگه حسادت ورزید یکی میگه متکبر شد یکی میگه خودبرزک بینی و صفات دیگه که یادم نیست مثلا دروغ خوبه؟ خلاصه همه هم راست میگن این چش شد شیطان لعین بالاخره در عرض ایکی ثانیه و هچنین بعد از ایکی ثانیه چش شد در دنبالش که به جای توبه کردنش و به جای اینکه سر به زیر بشه (پس تواضع هم نداشت!!!) و استفغار کنه(مستفغر هم نبود!!!) بود تو رو خدا یا نبود که من دارم میگم؟؟؟

خلاصه به جای اینکارا توهین کرد به خدا اصلا که بازش می کنم که چی گفت.

حالا گیرم بر حضرت آدم (ع) که یه بار گفتیم به منزله ی کعبه بوده ایشون برای شیطان که ما هم سجده میکنیم به طرف کعبه حالا گیرم سجده نکردی میر فتی به جای آدم همونجایی که 5 6 هزار سال سجده کرده بودی همونجا سجده می کردی و به همون رسم گذشته (پس ببین کینه هم داشت نسبت به آدم!!) خلاصه میبینی اومده گفته که من همشون رو گول میزنم حالا به جای اینکه بره توبه کنه ها(توهین هم کرده انگار!!!) بعد حالا که توهین کرد بود که خدا بهش گفت تو رانده شدی برو گمشو از درگاه ما بیافت(حالا چه افتادنی هم میوه هم اگه زمانش بیافته .... حالا بگدریم کار نداریم) خلاصه و خدا به ما بنده هایی که داریم ناامید میشیم می فرماید که ناامید نشید ای کسانیکه اسراف نموده اید در گناهان و بازگردید دیگه!!!  و به شیطان میگه تو رانده شدی برو گمشو (در قرآن میگه ها) خلاصه و حتی میبینی خودش رو عالم می دید شیطان عالمی متکبر که از عالم های دیگه بالاتره چون فرشته ها زیر دستش بودند یه زمانی عالمی که آدم (ع) رو که دید و فهمید چه خبره و گفت به خدا که همشون رو گول میزنم(بالا هم دید خودش رو!!!) حالا هنوز آدم زندگی نکرده که آزمایشش کنه ها ولی می دونست شیطان که چه خبره حالا یا از دیگر فرشته ها شنیده بود یا یه سری آدم های دیگه قبلش آفریده شده بودند اینم هست ولی چه طوری از بزرگترین سیستمی که خدا آفریده به نام بشر و انسان با خبر بود که میشه گولش زد جز مخلصین و خدا هم خودش قبول کرد که میتونه اینکارو بکنه ولی راندش از درگاهش بالاخره خوب عجیبه معلومه شیطان هم کسیه و ما چی بگیم بگیم جاهله؟ نه میگیم خدا از دستش ما رو نجات بده و از فریب و نیرنگش

توی همون کتاب (تحفه ی دانشجو) نوشته بود که  ده مرتبه این ذکر رو پیش از طلوع آفتاب بگویید و گمونم حدیثه و اعتبار داره چون تو اون کتابه هست:

((اعوذ بالله السمیع العلیم من همزات الشیاطین و اعوذ بالله ان یحضرون انّ الله هو السمیع العلیم))

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی