اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

fdsfej

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

hحالا در مورد من شاید صادق باشه یا اصلا شاید این یکی دو سال یا اطمینان جلب کردم الکی یا حرفای بزرگتر از دهانم نمی زنم دیگه که در این صورت یا خدا خواسته از خطری که دنبالم بوده رها بیابم و جایی برای خودم وا کنم در مملکت جمهوری یا اینکه اصلا بحمدالله دور افتادم از مکتب اهل بیت و عصمت که اونطوری نیستم یا هم دیگه مکتب شیاطین انقدر دستشون رو شده که اهمیتی نمیدن به ماها دیگه و عددی حسابمون نمیکنن آخه بعد از افتاضاحاتمون یعنی خودم و بعد نوشتن وبلاگ و وبلاگدهی کلی بررسی میشد که این ضد انقلابه و مکتب فراسونری و شییطانی و چه میدونم جاسوس آمریکا و اسرائیل و از این حرفا پس یا هم منو کشف کردن و سیاستم معلوم شده و خونه ام پیدا!!!چه میدونم همش منو دشمن میگرفتم و سیستم بالا بناش رو بر این گذاشته بود و من باید در کنار حروف گنده ام در 3 4 سال پیش همش ثابت می کردم یه چیزایی رو در حالیکه یه عده با من بودند یه عده ای هم چشم دوستی نداشتند و اصلا به این انقلاب به دید شکست خوردن به نزدیکی می نگریدند حالا هم که انقلاب های دیگر کشورهای اسلامی رو دیدند دوباره روشون رو کردن اینور یعنی میخوام بگم منافق زیاده از همین مذهبی ها که بستگی داره جمع رویش کدوم ور باشه همین

و خلاصه هرچی منتظریم و نگاه می کنیم که مستقیم بیان تو چیشمون نگاه کنند که دروغگویی و خلاصه حالا نمیدونم دروغگو ولی رد کنند کلا ما رو و متن هامون رو باهامون سازش کردند به جاش حالا من نمی دونم به عنوان ییه  عنصر نظامی سازش با ما خوبه یا نه . باید جنگ باشه بین متن ها و گفتگو ها یا نه. یام دیگه اقدر روال بجه بازی شده یاپیش پا افتاده که آنتی میسازند زود و دیگه کلام کوبنده اثری نداره لااقل بیان رد کنید مقاله های ما روحرف که حرف من نیست مگه با ببعی طرفم نه بابا هر روز داره شیطان منو میترسونه و من میترسم که درونم 1000 تا جن و شیطان لونه کرده باشه و الانم که مینویسم کار شیطون باشه خلاصه گول ما رو نخورید و اعتماد نکنید مگه عقل ندارین؟؟؟

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی