اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

ghjuuh

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

دیشب مجلسی بودم به نام اهل بیت و اینایی که میگم رو خودم رو دیدم که عرض میکنم یعنی حال خودمه نه حال شما شاید حال شما هم باشه  نمی دونم ولی یعنی منظورم اینه که با کسی کاری ندارم.شمام نداشته باش!

مسئله ی ایام فاطمیه مسئله ی ناموسیه اصلا ظلم شده به ناموس علی(ع) و خیلی خیلی راحت ما میتونیم جز همون ظالم هایی باشیم که این کارو کردند منتهی فرصت داده شده و پیامبر (ص) در بین ما نیست پس په خوبه تا میتونیم زود عوض بشیم چون اگه حضرت مهدی (عج) هم ظهور کند در بین ما یکیمون باید پا بر جا بمونه( در اون صورت بدش ها) یعنی خلاصه امام معصوم هست ولی ما کچاییم؟ و در چه عالمی به دور از او و خود سرچ می کنیم؟؟؟ خلاصه ایام فاطمیه است و ما می تونیم جز ظالمین باشیم که به حضرت زهرا (س) تجاوز نمودند خدا لعنتشون کنه ولی خیلی راحت تر از مردمی که کوفی شدند اینو بدونیم ها که خیلی راحت تر از مردمی که امام حسین (ع) رو دشمن دانتستند میتونیم دشمن باشیم و اونور صحنه و خیلی آسوننر چون مسئله ناموسیه. ظلم اصلا مسئله ش خیلی پیچیده هست و ظالم  نمیفهمه اصلا که داره ظلم میکنه چون میگه لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین. یعنی خیلی پیچیده است ظلم.

ولی ما که جوانیم فرصت بهمون داده شده که توبه کنیم اگه نگاه به نامحرم کردیم توبه کنیم گریه کنیم اگه خدایی نکرده از سیستم فیلتترینگ خدا و مخابرات روزی حالا پیش اومده رد شدیم (همینام ظلمه دیگه در حق خودمون و حتی کسی اگه باشه!!) خلاصه باید حواسمون جمع باشه که چه کاره ایم در این عالم بزرگ و تا یه زمانی با ما خدا کنار میاد بسته بهگناه و م عمدا مثال دیدن نامحرم رو زدم وتصاویر و فیلم های مستهجن تا حواسمون باشه که ظلمه چه راحت میشه ظالم بود و از جرگه ی الهی بیرون اومد و اصلا گوییا دشمن و قاتل ائمه شد به همین راحتی که گفتم والله.تا اینکه دیگه دست بلند کنیم بر روی زن و از این ظلم ها دیگه بگدریم.

 

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی