اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

fgrdgh

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

نمی دونم در سیستم نظم نوین جهانی یعنی کلا حالا کسی هست که دلش بسوزه برای افرادی حالا همش کلا به سیستم اخبار گویی تی وی کار ندارم همونام مشکل دارن کلا ولی من که دلم برای کسی نمیسوزه یعنی خیلی سنگدل شدم اصلانم انتظار ندارم کسی یا کسانی دلشون برای من بسوزه با این وضع و کسی از وضع کسی خبر نداره یا هم اگه داره دلش عادت داده شده که بسوزه و بسازه یه مرتبه میبینی بمب گذاشتن 50 تا شهید شدند از شیعیان یا جاهای دیگه از مسلمونا هیجی انگار نه انگار؟؟!! والا قبلا کلی دلسوز بودما بچه ی خوبی بودم ولی حالا پاره سنگ ورداشته این دلم اصلا نه وقتی گذاشتم برای اینکه دلم برای افرادی بسوزه نه جای داره در دلم برای اونا ولی یادمه وقتی مریض شدم مامانم کلی گریه کرد برامم و دها تا خوب شدم همین

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی