اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

erewte

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

دلتون بسوزه از این به بعد میخوام توی دلم یه خورده با آقا امام زمان (عج) صحبت نماییم دیگه دوروبرم یه کم خلوت شده!!!!

ولی میدونی ما آدم های عجیب و دو رو و دورنگی هستیم انتظار داریم هر طوری میخوایم زندگی کنیم و هر لفطی رو به هر دلیلی به کار بریم (البته توی دل ها) با امام زمان و اماممون هم میشنوه 100 البته و گوش به فرمان؟ چی دارم میگم خلاصه سمیع هستند این انتظار هست تو ما که چون از همه چیزمون خبردارن هر طوری خودمون خواستیم عمل کنیم و حرف بزنیم ولی اگه روبرومون ظاهر بشن و از نزدیک خدایی نا کرده صحبت کنیم دلمون میخواد بهترین واژه ها (تازه اگه خوب باشیم) به کار ببندیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من محض همین چیزای درپیت و دو رنگیمه که صحبت نمیکنم ولی تصرفشون هست توی زندگیم بالاخره ولی میخوام صحبت کنم توی دلم ها نه برای شما یا و ها

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی