اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

dfewgwe

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

داشتم یه فکرای کافرانه ای برای خودم میکردم آخه این آهنگ شهید اومده از فریدون هستا اونو گوش کردم بعد گفتم اینا شهید شدند و رفتند چیش به ما میرسه حالا که رفتن پیش حوریاشون مگر اینکه شفاعتمون کنند و همینطوری تو این افکار میگشتم و داشتم قاطی میکردم که راه کدومه که به ذهنم رسید این آیه

و من یتق الله یجعل له مخرجاً * و یرزقه من حیث لایحتسب

بله کسانی که تقوای خدا پیشه کنند خدا یه راه فراری براشون میزاره و از یه جایی که حسابشو هم نمیکردند بهشون  روزی میده روزی ای هم که میده تکراری نیستا مثلا من که یه آدم تکراری در بسته بندی جدید شدم و برای امامم همیشه اینطوری بودم (چون تقوا نداشتم) یا زنی که برای شوهرش تکراری شده یا مردی که ادا اصولش برای زنش تکراری شده اگه تقوا داشته باشه خدا یه راه فراری میزاره این یک و دو اینکه یکی رفته جلو حمله کرده چه سایبری چه جنگی چه هر گهی برای خدا حمله ور شده و جنگیده حالا گیر گیر افتاده تو تله و داره تکراری میشه یا اصلا گرفتاری پیش اومده و میگه چه گهی خوردیم در مورد خدا صحبت کردیم و جلو اومدیم یا شیطان داره دیوانه ش میکنه و موج شیاطین گرفتتش یا داره مثل من کفر فکر میکنه و میگه خلاصه این اگه میخواد راه فراری براش باز شه و از اسارت جان و تن بیرون بیاد همشم معنوی نیست این اسارت ها ها بعضی موقع ها زمین و زمون جمع میشن حالا شیطان که وظیفه شه ولی مومنین و با تقواها روی بچه های ضعیف کار میکنند و راه رو برشون میبنندن که ببینن این ها جه کاره اند و آزمایش میکنند بزرگان و خدا این اگه تقوا ورزید یا توبه کرد درست میشه و خدا راهی رو نشونش میده که اصلا خود طرف نمیدونسته. امیدوارم خوب رسانده باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته من پنج شیش سال پیش گه گوش میدادم این آهنگ شهید اومده از فریدون رو گریه ام میگرفت ولی حالا چم شده که داشتم کفر میگفتم خدا میدونه!!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی