اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

vqwef

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۳ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

البته من نمیخوام نقد کنم چیزی که فهمیدم از فیلم رو میگم. داستانش از اول و حقه هاشو همه چیزشو بزاریم کنار در فیلم آلزامر آره دارم فیلم آلزایمر رو میگم دیگه هنوز نفهمیدی در مورد چیس خوب بگذریم:

این یارو مهدی هاشمی که خیلی خوب بازی میکنه و بازیگر میخوای ایشونه دیگه: خلاصه در این فیلم نکته های زیادی داشت و من یه بار بیشتر فیلمرو ندیدم و نکات زیاد داشت ولی خوب من به نظرم میرسه ایشون اصلا بازی نمیکردند بلعکس زنه که داشت همش بازی میکرد ایشون داشتند آموزش اصولی میدادند و بالاخره هر آموزشی مثلا چه تردستی چه آموزش عالبه افراد و اصلا فیلم جالبی بود و دل آدم اولاش میخواست بگیره ولی با بازی خوب اینا نمیگرفت برعکس بعضی و برخی فلوم که آدم یه طوریش میشه دعوای زن و مرد رو نگاه کنه و منم این فیلم نامزد اسکار رو اولش که دیدم دلم گرفت و هم ناامید شدم از پیرمرده و هم دعوا توش بود حوصله گوش دادن بهش و وقتشو نداشتم یه 10 دقیقه ای شاید نگاه کردم تموم گذاشتمش کنار و فیلم گنجشک و قناری اگر چه شاید بازیگری پیدا نشه و یا کم باشه که جای ایشون بازی کنه و صحنه های خنده دار بیافرینه ولی نتونست حقا مثل فیلم روزی روزگاری بودا که دو نقش بازی میکرد نتونست مثل اون به حد تامش بازی کنه ولی راضی کننده بود و میشد وقتشو گذروند ولی حالا ما نشستیم همینطور حرف میزنیم ولی چه فیلم پرمحتوایی و کارشده ای بود این فیلم آقا یوسف؟ نه آلزایمر رو میگم آخرشم جالب تموم شد و اصلا جالب و بحث برانگیز بود و این فیلما باید آدم آلزایمر داشته باشه تا بتونه فراموشش کنه که چی شد خود فیلم آلزایمر رو میگم و خلاصه زنه توش رفته بود تو حس و بازی و انگار نه انگار حقیقتی بود تا جایی که برادرش چادرشو میکشد و خوارش میکرد شاید و میکشوندش این ور و اونور ولی مهدی  هاشمی بازی تنها نمی کرد گفتم و من از این میخندیدم که این داره آموزش میده اون وافعا رفته تو حس زنه دیگه رقابته این نشد یه زن دیگه ولی کی دیگه میتونه مثل مهدی هاشمی تو این فیلم خوب بازی کنه و آموزشم بده...چقدر بگم؟؟؟

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی