اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

safade

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

من الان در سنی هستم که دارم می بینم که همه نقش هام و یعنی نقشه هام تکراری شده و یا بازی شده که تکراری شده و الان یه آدم تکراری در بسته بندی جدیدم و فردی سودمندی نیستم برای جامعه چون از خاتواده شروع نکردم درست شدنم رو و بایدقرص اعصاب مصرف کنم اصلا و یه چیزی اوورترم.

و در ثانی اخلاصم رو شیطان ازم گرفته و ربوده رفته پی کارش یعنی تا موقعی که اخلاص داری خودشون جمع میشن دورسرت و تا فهمیدن وبو بردن خوشبختانه گرفته میشه ولی مگه من میخوام چه کنم!!! این است سوالی در ذهن مو...

و مو نصف عمرم رو گذاشتم(شوخی میکنما) برای اینکه بگم من اونجوری که شما فکر میکنی نیستیم چه بد و بدترش چه خیلی خوبش!!!!!!!!!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی