اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

sadfsafc

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

من خودم؟ من میگم آدم باید نمازی که میخونه یه معراجی و اوجی و حالی تازه داشته باشه که من ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اما شما که من کاری ندارم که نماز میخونید یا نه و شیاطانه موضوع من.

اما حالا یه آدمی تو تاریخ شما بگو چه بسا آدم هایی بودند کسانیکه ولایتشون طاغوت بوده حالا نمازم میخونده و اول صفی هم بوده و حتی اصلا تیری چیزی خورده تو سرش شهید شده حالا به اون معنیش کسی نبوده که اینطوری باشه...

خوب این شده شهید ولی ولایت شیطون رو داشته و مثل من معراج نداشته من که نماز شب نمیخونم ولی شاید اونم میخونده ولی معذرت میخوام دیگه بگم که شیطون بوده خودش شیطون انس مثلا حالا ما نمیگیم هر کی اینکارو کرد شیطونه و معراج نداشت خدا خودش میدونه و منافق هم هست ما حال خودمون رو داریم تعریف میکنیم و پیچیدگی نظام جهان نوین...

خلاصه این مرد یا شهید شد خوب تو اون عالم که حقیقت رو فهمید که شیطان بوده خودش اصلا میخواد چه کار کنه آیا بهش فرصت میدن که مکتب شیطان پرستیش رو کامل کنه یا اینکه عوض بشه یا چیز دیگری...چی میشه اینکه اینطوری مرده؟؟خدا چه کارش میکنه قبر و قیامتش چه طوره همین

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی