اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

rwyegw

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

امروز صبح رفتم مسجد این تییر ایدولوژی یا تغییر رویکردهایی بود که نوشتم و موضوعش بود خوب یه موقع هست شیطان آدم رو می بنده و ناامید میکنه از رحمت وســــــــــــــــــیع خداوندی و یه موقع هم  هست اینو هم بگم برعکسشه آقای فاطمی نیا می گفتند که هر کسی رو با یه روش میخواد خراب و نابود (خراب و نابود رو خودم میگم) میکنه و با هر کس به روشی خاص خودش و همچنین جای دیگه می فرمود یه موفع در یه فرصت و جایی از ریا می ترسونه و جاییدیگه به ریا وادار میکنه و باید آدم متقی باشه خودش میفهمه که این کار شیطونه یا نه!!!

خلاصه داشتم میگفتم با این ذکر گفتن این امروز که رفتم مسجد و رحمت الهی هم نسیبم شد یه توسل و اشکی ریختم تو راه مسجد ریا نباشه اگه و خلاصه بعد که اومد از مسجد بیرون فهمیدم با دکر حل میشه این دلخوری هام من که ننشستم توی یه روز مثلا 1000 بار ذکر خاص خودم رو بگم یعنی ذکری که دوام باشه وگرنه ذکر مخصوص خداست و ذکر خدا ذکر خودم خلاصه کار نکردم روی خودم بعد میل به سمت توجهات زنانه دارم و توی اتاقم رو نکردم خونه ی خدا تا فرشته ها ساکن بشن مثل خونه ی قبلیمون و راه  رو برای شیاطین باز گذاشتم تا نا امیدم کنند اصلا حالا که اینو گفتم یاد شیخ جعفر مجتهدی افتادم که رفته بودن به یه خونه ای یه پیرزنی بالای خونه ش زندگی میکرده و قوی بوده در ماورا و هرکی وارد این خونه میشده رو با حالا یا علمی یه چیزی بیرون میکرده و شایدم اختلاف درست میکرده حالا من نمیدونم با جن بوده یا چیز دیگه ای اما شیخ جعفر مجتهدی رو هم میخواسته از راه به در کنه یعنی اذیتشون کنه ایشون با ذکر یا علی دفعش میکنه و طوری که توضیح میدادند سخت هم بوده بیرون کردنشون و دفع کار این پس ببین تا خونه ی خدا هست چه خوبه آدم پناه بیاره و بره تا دلش باز شه ممکنه سحری چیزی قدرتی باشه آدم تو خونه ی خودشم نتونه زندگی کنه درست حالا برای مردا میگیم نه زنا پاشن زورکی برن مسجد و اینو هم میخواستم بگم که این سخن بزرگیه که اگه شیاطین نبودند خدا گروهی و فرقه ای رو میفرستاد جای شیاطین شاید فرشته ها و ارواح دیگه که گولشون بزنند یعنی ما باید هر لخظه آماده باشیم و همین دیگه خورده نگیرییم به بعضی چییزا و دنیا محل آزمایشه ماست که باید حتما پس بدیم آقای فاطمی نیا هم میگفت که نمیشه دعا کرد که ای خدا آزمایشم مکن بلکه باید بگیم که سهلش بکن ای خدا وگرنه همه آزمایش میشیم اومدیم که بشیم دیگه...

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی