اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

dsafdsf

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

الان تسبیح رو دوبالره برداشتم و چند تاذکر جون و آبدار گفتیدم..

تا کی بابا مسخره بازی میخوام بکنم و بگیرم عالم به این منظمی رو تاچه سنی؟ حالا قبلا زیر 18 سال بود!میگفتیم حتی اگه برای شادی وبارک الله گفتیدن چندنفر خودمون روبه بازی بدیم عیبی نیست میبخشن اصلاشما چه طوری حال من اینطوره که ببینم چند ملت دارن گناه میکنن و توصفش ایستادن (وای بر من) منم مسخره میکنم و شوخی میگیرم و یه پوزخند میزنم به این زندگی (گهیم) و وارد صف میشم وگناهشون رو انجام میدم آخه تاکی ؟آخه بگو سنی دیگه گذشته دیگه وضع وضع قبل نیست باید یه کم جدی بشم و عالم به این منظمی و بزرگی رو بخوام و خدا رو موجودی جدی یعنی خقیقی بگریم درسته یه زمانی گناه زیادکردم و سنی نداشتم یا با گفته هام عده ای رو گیر انداختم و مجبور شدم زیرکانه پرشون بدم به وادی ای که میخواستم وسواستفاده کنم ازاحساساتشون اما همیشه نه گناه کنی توبه نتونی بکنی یاتوبه بشکنی مسخره کردی باید به وادی مسخره کنندگان وارد شی دراون صورت وگرنه خدا که با کسی شوخی نداره اینا رو میگم که نگی نگفتی ها میگم که وقتی به سن قانونی من رسیدی الکی نشینی و انتظار رسیدن رحمت الهی باشی نه ناامید نشی ولی یه خورده سخت میگرند بهت ودیگه سنت بالارفته ممکنه عقلت زیادتر نشه مثل من ولی سختگیریه هستش هنوز و باید توبه کنی و توبه سخته یا تسبیح دست بگیری 100تا ذکر بگی و نورت روهم نفروشی تا گیرت اومد و مصرفش نکنی و به قول آیت الله فاطمینا ولخرج نباشی .وگرنه طوری نشده...........................یه کم نصیحت خودمون بودکه جدی بگیریم این دنیاچه برسه عالم رو و هر کی هرطرف رفت نباشیم و پشت سر مردم بریم ببینیم چی میشه وکی راست میگه حق معلومه و قرآن در دسترس بلکه به روال بازی کردن مثل فوتبال نیست که خداعالم رو خلق کرده باشدو تا مابازی کنیم و خودش داوری یامربی نه بازی نیست تو کار جهان جدی است گرچه ما رو ول کرده باشن مثل ببعی یه جا برای خودمون توعلفزاربلند و سبز سبز بچریم وخوش باشیم و کاری کرده باشیم که از هر دو جهان ول یا هم خودمون بابازی و شوخی گرفته باشیم بله همه گناه میکنن مام روش همه اینکارو میکنن مام...ئه نباید اینطوری باشه

این روزا خیلی خوش بهم نمیگزره همش فکرمیکنم که از خدا میخوام بیش ازاینی که دور شدم دور بشم صدام دیگه قشنگ نیست چون نمیتونم خوب بخونم برای خدا وبرای خدا کارکردن واخلاص از زندگیم خارج شده و فکر میکنم اگه بههمین منوال بگذره اصلا یه کافر ضد انقلابی کفر گوی بی خاصیت بشم و نیاز به دعادارم که برام بکنه امام زمان و از بسشاید با خدایی نکرده با آبروی امام زمان بازی کردم تحت اشراف ایشون نیستم به قول آقای فاطمی نیا که میگفتندکه کسانی که با آبروی امام زمان بازی کنند اشرافیت رو بر زندگیشون بر میداره آقا.

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی