اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

reva e

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر


داشتم به این حدیث پرمعنای پیامبر اکرم(ص) که تو مسجد محلمون امروز صبح گفته شد توجه می کردم که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم  بود که حضرت فرموده بودند بچه در هفت سال اول امیر توست ؛ هفت سال دوم عبد توست و هفت سال سوم وزیر توست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من یادمه حالا تا سال پیش که یادم افتاد چگونگی کودکیم رو که میگفتم من در کودکی نماز میخوندم و همیشه یاد خدا بیشتر از حالا بودم ولی بابام تکه کلام هایی که در دوران اول دبستان میگفتم رو که تکرار میکرد و  میخندید یادم میومد چه مارمولکی بودم ها...خوب دست خودم نبود امیر بودم دیگه حالا گذشته از سن های دیگه.!


  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی