اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

quraniii

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر


امشب که نه دیشب قبل از مجلس رفتنم خواب روم فشار می آورد و مند مجبور که نه ولی قرآن خوندم که جالب بود یه قسمتاییش حالا بماند مثلا سوره ی صاد رو داشتم میخوندم به یک آیه رسییدم یعنی چند آیه که تفسیر نمی کنم به رای مخصوصا ولی شما نگاه کنید

  1. قَالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ

  2. إِلَّا عِبَادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِینَ

  3. قَالَ فَالْحَقُّ وَالْحَقَّ أَقُولُ

  4. لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنکَ وَمِمَّن تَبِعَکَ مِنْهُمْ أَجْمَعِینَ


قال فالحق و والحق اقول یعنی خدا قبول کرده حرف حق ابلیس رو که به جز عبادت کننده های مخلص همه رو گول میزنه یعنی بله اینم حق میگفته!!!!!!!!!!

بعدخداا میگه منم حق میگم که از جهنم تو و پیروانت رو پر خواهم کرد

خوب من خییلی کارهای بدنر از شیطان کردم مثلا عجب و ریا که نرم جهنم کلا همه از راه جنهم وارد میشنوند دوما از اونور خیالم راحتت شد که جهنم رو خواهد دید ابلیس خلاصه نمیخوام تفسیر به رای کنم اما در المیزان هم اومده که میتونید خودتوم مراجعه کنید برای اطلاع بیشتر اصلا خود من گدشته از سجده ی خدا نه آدم ها که نکردم و نمازم قضا شد و دوباره اگه تونستم نمازم رو قضاشو خوندم به هر بهونه ای!!!!!!!!!!!!!!!!و امید وارم خدا قبولش کنه و از تقصیراتم بگدره چه برسه گناه کردم نافرمانی هم نکردم هابلکه سهو یا عمدا نمازمو به دیر وقت موکول کردم و نخوندم تا وقتش گذشته ولی هنوز امید دارم به خدا..

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی