اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

qq quran

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر


ببین افکار شیطانی رو که ما حساب نمی بریم از کارهایی که داریم انجام می دیم یعنی حسابشو نمی کنیم بی خیال خدا هم اون دنیا حساب نمیکنه راستم میگه ها تو برزخ خیلی چیزا حساب نمیشه وگرنه همه یک شکل و زیبا بودند فکرشو هم بکنی! اما حالا خدا چی میگه خدا میگه برای اینکه فراموش کردین نه حالا حسابرسی به اعمالتون نکردین فقط همینکه روز حساب رو فراموش کردید در سوره ص.ان الذین یضلون عن سبیل الله لهم عذاب شدید بما نسو یوم الحساب

حالا چرا اینطوری شد من دارم برای خودم می نویسم اینو و خودمرو نصیحت میکنم  ای بابا شاید حالا به این تندی که من گفتم نباشه ولی بالاخره از ظاهر آیه بر میاد که اینگونه است شما برو تفسیر بخون آیه 26 اینو برای خودم گفتم که فکرم داشت شیطانی میزد که جساب کتاب خودمم نکنم که دارم چی کار میکنم بعد خدا هم حساب کتاب نمیکنه مثل افراد کور...

البته مخاطب آیه کسانیه که از راه خدا گمراه شدند و قبلش هم تو همین آیه می فرماید که منظورش به داوود که که از هوای نفس پیروی نکن که از راه خدا گمراهت میکنه.

یَا دَاوُودُ إِنَّا جَعَلْنَاکَ خَلِیفَةً فِی الْأَرْضِ فَاحْکُم بَیْنَ النَّاسِ بِالْحَقِّ وَلَا تَتَّبِعِ الْهَوَى فَیُضِلَّکَ عَن سَبِیلِ اللَّهِ إِنَّ الَّذِینَ یَضِلُّونَ عَن سَبِیلِ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِیدٌ بِمَا نَسُوا یَوْمَ الْحِسَابِ

حالا من چه میدونم داشتم قرآن میخوندم دیدم اشتباه میگم گفتم صاف باشم!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی