اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

dinialosis

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر


هیچ تا حالا فکر کردید که آیندگان حالا چی میخوان قضاوت کنند در این مورد؟؟ چه موردی...همین دیگه انرژی هسته ایمون دشمن الان فعاله فهمید که ما درسته که نداریم ولی خواصی داریم که این خلع را تا به حال پر کرده و الان میخوان خواص دشمن ساز بسازند و ما آیا آمادگی خودمون رو در این محوله ساختیم حالا درسته یه چرتی مثل من تو خونه هم نتونست خودش رو نگه داره ولی امید ما به امام زمان  دیده هاس و به شماهاس که یعنی دیگه زن دارید و پایبندید به خانواده و زن و بچه تا حوری آسمانی بشر خود شیطان بشری و سمعی و بصری بر سرمون نازل کنه.

آیندگان میخوان بگن چی؟ که ما ایرانیان بودیم که از اول به هر قیمتی وایسادیم سر حقمون و ملت های دیگر را اینگونه از خواب نازنینشان بیدار ساختیم که می شود در مقابل کل استکبار ایستاد آیندگان چه می گویند وقتی ما آرزو داریم همینگونه انرژیمان نفتی بماند و هیچگاه به هسته ای اصلا برخورد نداشته باشیم تا خود حضرتش بیاید و تکلیف نگاه دارد و بکشونیم جامعه رو فعلا تا اون موقع بعد شروع کنیم اصلا آیا همین را میخواهیم؟؟پس مگر نمیگویید ظهور نزدیک است... یا انرژی هسته ای تابوتی بود و بهانه ای برای شروع دوباره و انرژی گرفتن خودمان و ما خودمان خواستیم و درخواست داریم این موضوع باقی بماند و آتش فتنه سران خاموش نشود و پرونده همیشه روی میز باشد تا استکبار خودش به دست خودش خجالت بکشد و بیاید به هر هزینه ی خودش برای ما نوکری کند و بسازد برای ما پایگاههای مهم هسته ای را و برود و بگوید چه غلطی کردیما ولی اگر شما میخواهید پرونده را ببندید به هر بهانه ای بدانید که ما شهید هسته ای داده ایم و ما سرمان میخوارد برای صحبت و مذاکرات و کشاندن موضوع تا فرو پاشی کلی و چقدر رنج و عذاب کشیدیم تا سر این موضوع هسته ای ماندیم و خودباور شدیم و اونایی که از داخل چنگ میزدند باورشان شد که داریم میجنگیم هنوز و پایش ایستاده ایم و جنگ و جنگ تا فتح مکه نبی!!!!!!!!!!!!!!!همشم از برکت این رهبر و رهبری عظیم شان بود که گفتیم و شنیدیم؟؟؟

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی