اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

diinini

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۷ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر


اگه ازدواج سنت پیامبره چرا پس حضرت عیسی(ع) ازدواج نکرد؟؟؟ بله در اینکه سنته حرفی نیست اما اینا سنت شکنی میکنن نه که هر وقتی و زمانی و شرایطی رو بست بدیم به حالامون و اینکه چی میخواستم بگم بله حالا ما کاری به عرفانش نداریم میبنیم که اگه ازدواج کنیم بیش از یک ماه دوام نمیاره این پیوند مقدس بعدش میخوایم چه کنیم؟ پس چی شد؟ سرکوبش میکنیم به هر نحوی که دلت بخواد الان مو اصلا میل به ازدواج ندارم و این بده ولی ممکنه در این بی میلی شرایط جامعه و سطح فکری مذهبی و کلا شرایط که زورکی نمیشه تبلیغ کرد مثل پوشاک بچه که بریم حالا به سراغش ولی ممکنه شرایط کلی یه زمانی برسه اگه به فکر منی که بگم غلط کردم که بی میلم باید ازدواج کنم اولشم سطح فکری خودما وگرنه من همیشه از قبل فکر اینجاش بودم که باید توی تله ی زن و زندگی و ازدواج بالاخره گیر کنم آیا شد...
مگه حدیث نیست که هرکسی بی نیازی بورزه و نیازش رو پیش بندگان خدا نبره و از خدا بخواد و تلاش کنه خدا خودش نیازشو رفع میکنه...البته حالا نمیخواد فکرای عجیب و غریب کنید..

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی