یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

wrfes

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر


همین مجری اصلا اخبارگوهو آقای حیاتی به نظر من شاید بدل پیامبر(ص) چون ایشون خودشون تعریف می کردند که پیامبر رو تو خواب دیده اند و منم بعید میدونم از روی چیزی اخبار بگن خودشون کجا هستند و چی کار میکنن و حجابشون و ترقی شون و اینا چیه به من چه حالا نکشینشون ها ولی من تو حموم خونه که اسیر شدم و اومدن نجاتم دادن همین چیزایی در مورد ایشون میگفتم و همون موقع سیم وصل میشد به ایشون یعنی همه کس سیمش تو دستم بود از دکتر تا بالاتر اصن نمیشد در مورد امام زمان صحبت کرد قدغن بود یه مرتبه ممکن بود همه چیز به هم بخوره و اگه ایشون یعنی جناب آقای حیاتی که ریشی هم گذاشته بودند تو محرم اگه فیلمی بازی کنن همه چیز به هم میخوره این کارو نکنید همینطوری میگما خودتون که عقلتون بهتر از من میرسه یه زمانی هم من اسیر شده بودم و هیچ حرکت بی معنا و الکی جرات نداشتم انجام بدم تا اینکه رفتم سراغ سیگار تا نجات یابم ولی توی ریه ام نکردما و این داستان ها رو تعریف کرده ام یه بار که امام زمان هم حالا که رفتی سراغ سیگار با آخوند ومرجع شدن بای بای میکنیم و جدا میشیم که توی تفسیر که نه همینطوری گویی های سوره یس گفتم که بعضی ها لایومنون میشن یعنی دیگه به ایمانشون اضافه نمیشه یا هم اصلا ایمان نمیارن گروهی دیگگه که میتونین تو همین وبلاگ ببینید چی گفتم در سوره ی یس.بله بدل آقای حیاتی ولی ایشون نیست!!! البته من حدس میزنما شاید تو خواب به مجلسی که حضرت دارند با اهل قبور هر شب منم بوده باشم ولی فراموش میکنم من اغلب خواب هامو پس میتونم بگم ظاهرا حضرت رو اصلا تو خواب ندیدم و چون شنیدم که خود ایشون حضرت رو تو خواب دیدن گفتم بدلشونه به همین راحتی وگرنه سری مری تو کار ما نیست در ضمن اگه من دیده بودم میذاشتم این همه بگذره و چیزی نگم اصلا من دهنم قرص قرصه!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی