یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

vds

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر


امروز که نه شبی سفری به خونه قبلی داشتیم آخه نفروختیمش روحانی یعنی سفری روحانی چون من رفتم مسجد و با دو چشم خودم دیدم جه آدم ضایعی شدم مغرور بودم بدترم شدم حالا صدبار شما بگو به من مغرور اصلا هیچی عوض نمی شم ولی حالا که خودم فهمیدم تواضعم کمتر شده بابا ما که خواری بیشتر نیستیم و داستان ما و شما و همه سر کربلاست.آقا شمر و یزید و ابوسفیان و نمیدونم اباسعد که انسان ها یا حیوانات کمی نبودند حیوان نبودند اصلا به قول سیدمون اصلا اینا شیعه بودند شیعه تو روخدا با امام علی (ع) بودند این ها.بعد آقای فاطمی نیا می فرمودند که اگه شمر رو هم از قبر در بیارید صد تا بهونه میاره که تقصیر ابن زیاد بود تقصیر اون بود اینطورشد و سیدمون هم داشت تو مجلس میگفت که این 5 تا رو گذشته از سند راستی و درستی و لعن هایی که میگن بعدا اضافه شده در زیارت عاشورا خلاصه این ها اولیش قابیله دومیش طبق سند خواجه ی طوسی نمی دونم ابابکر و عمر لعنه الله نیستا که چه میدونم کسی بود که آیت خدا و ناقه ی حضرت صالح رو کشت و بعدی امام علی رو کشت و بعدی یزیدم که خامسا یکی دیگه شم حالا به ترتیب نباشه همون قاتل اولین پیامبر یعنی اولین ها بوده اولین آدم و اولین امام و اولین پیامبر که میگرده جون ما روزانه داریم تولد پیدا میکنیم و این زیرمجموعه میشه و ادامه داره یعنی یه نفر  نیست که این طوری مبتلاست به این لعنون اینو خودم دارم میگم ها خلاصه همه گرفتار میشن کم آدمی که نبود شمر ملعون شاید تو بدتر تازه حالا آدم های کره ی زمین زیاد شدند و شیعه کمه و اینا توفیق پیدا کرده اند که امام ها رو حتی کشتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از محبت امام حسین(ع) که فکر اینجاشو کرده بوده اصلا که دست ماها که بدتریم رو بگیره من یه جا گفتم حساب کردم از شمر بدترم چون محبت امام خسین رو کار زشتی کردم و کشتم نور حسین رو در دلم و مورد نفرین قرار دادم و حالا توبه کردم مثلا و امید دارم کلی ولی معلوم نیست قیامتا قیامت مثل حالا ننیست که مثلا شمر ملعون به راحتی بیاد تو مسحد به راحتی هرکاری بکنه و اصحابش بیان نه اینطوری نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و یه چی دیگه هم که رفتم مسجد فکرم باز شد اینکه آقا اگه اصلاحه و الگوی مصرفه خدا میتونست راحت این همه گره رو به دست یه فرشته انسان نما درست کنه بله محبت امام حسین هست که یه نفر مثل حر ساخته میشه که اشتباه داره میره بعد امام هدایتش میکنه و ووارد بهششتش میکنه و دستمال اختصاصا برای تازه وارد میبنده وگرنه یه فرشته ای میساخت خدا به جای امام خمینی ره که همه چی رو درست میکرد امام خامنه ای یه بارداشتن صحبت میکردند یه تاریخی رو اشتباه گفتن بعد خودشون نمی دونم از کجا فهمید فورا درستش کردند و اصلاخش یه اشتباه کوچیکا حالا مجبور بودم بگم؟؟ میگم تا قدرشو بدونی.

ببعد هم اومدیم اینجا دیگه یعنی از اون خونه تو فکرکه بودم زود مجبور شدم بیام بنویسم و در راه گوجه گلخانه ای کیلویی 2000 تومن رو خریدم!!!!!!!!!!!!!!

بعدم ازشون پرسیدم گلخونه ای بهتره یا غیر گلخونه ای ولی حبیب از گلخونه شکایت میکرد تو شعرش برعکس من این درسی که میخوام برم دانشگاه و قبول شدم خیلی به گلخونه ربط داره و ممکنه شغل آینده م این بشه!!!

حالا شما در نظر بگیر با این وضع و مردم دیگه مراجع چه آدم های گلی هستند و چه مظلوم شاید و چه بیچاره که گیر این مردم افتادند و مردم اگه نزارند امام زمان در جا کار تمومه و چیزی باقی نیست ما با امام خامنه ای هست که در مقابل آمریکا ایستاده ایم وگرنه اگه هاشمی بود چه میشد!!!!!!!!!!!ِاشاید

اصلا یه عده ای به جنگ با امام حسین (ع) جمع نشده بودند بلکه اصلا همیاری نمی کردند ولی در سپاه دشمن بودندا به نظر خودشون تقیه کردند ولی تقیه معنایی ندارد در کشتن حضرت یا همکاری نکردند یا از پشت کارایی کردند یا اصلا فرار و تو همهمه ها شرکت نکردند خلاصه همه جور آدمش و نقشش الانم هست!!!!!!!!!!!!!!

اصلا بعضیا میخواستند بگن جنگی نیست نجنگید برگردید این پسر حسین (ع) شکل پیامبره اون پیرمردهایی که ایشون رو دیده بودند اینو میگفتن..


  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی