یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ttedd

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر


اصلا اونی که ما میگیم پیش نمیاد حرف حرف خداست و ما خبر نداریم و همینطوری خوش بودیم و میگفتیم دیو چو بیرون رود فرشته درآید/رهبر مظلوم و معصوم ما از سفر آید.حالا کو سفیانی نمی دونم نفش زکیه و حسنی و از این حرفا که همیشه برای امیدی که بیاد امام زمان بوده و تو چند تا حدیث که ما دز اختیار داریم نام امام ره اومده بوده؟ای داد و ما خبر نداشتیم و گفتیم که نه دروغه نه چیزس سیاست مظلومانه امام حسین در مورد حضرت مهدی رخ نده وگرنه امام مهدی هم شهید شده و باید خودشون برگردند به دنیا منتها توی دنیا هستند و تصرفه لطف آخر لذا داشتم داستان بعدی یعنی بعد از داستات سکووت رو و همین اشعار مولانا رو هوس کردم بخونم و هضم کنم که این شد!

حاالا داستان جی کفته میگه اگه خودمونی بنویسم اینکه به یه پیامبری دستور می دهد که به فلان پادشاه بکو از قول من خدا که عحلت نزدیکه و میخوای بمیری حالا داستان قشنگتره اگه همون کتاب یعنی تحفه ی دانشجو را بخرید خلاصه میره بهش میگه اونم میخواد از خدا که به من به خاطر فرزندی که دارم عمر بیشتری عطا بفرما بعد اینم قبول میشه و خدا میره به پیامبر وحی میکنه حالا نه که بره ها همینطوری گفتم خلاصه میگه که 15 سال دیگه بهش بگو زنده موندی بعد پیامبره به خدا میگه خداوندا تو میدانی که من دروغ نگفته ام که!!!!!!!!!!!!!بعد خدا میگه تو ماموری برو به او بگو کسی که از خدا در کارهایش سوال نمی کند(یعنی هرکار بخواهم با حکمت انجام می دهم و کسی هم سر در نمی آورد.) بعدش نوشته است که حضرت موسی به خدا عرض کرد که چگونه سامری یک گوساله صدا دهنده ساخت؟ (یا اباالفضل) خداوند فرمود این آزمایش من بود درباره آن جستجو مکن.!!!!!!!!!!!!!!!

حالا دیگه گذشته از احادیث معصومین که به عینه واقیعه همین احادیث جعلی رو از بس که تکرار میکنن و خرافی اند خدا هم دوسشون داره شاید رخ بده اصن به خاطر ایمانشون کما اینکه در مورد بت پرستان اینطوری صدق میکنه والا ما نه ما هرجوری راحت باشیم خدا هدایتمون میکنه و خرافاتی نمیشیم و با درد کنار میایم ان شالله همیشه مثال میزنم درد رو ها چون همه میدونن میگم.

همشم مال چیه مال اینه که میخوایم خودمون سلطه کنیم و حاکم باشیم نذاریم امام معصوم خودش عمل کنه و نقش آفرینیمون رو بسازه یا کمک کنه بالخره حالا تو بگو کدوم امام و پیغمبر رو گذاشتند همون حضرت سلیمان هم گیر میکرد جاهایی شاید راستِشو بخوای من نمی دونم...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی