یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

e3e2

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

 

امروز حال کردم یعنی داشتم یعنی هوس کردم برم صحیفه باز کنم و از اولش بخونم نکته برای فکر کردن زیاده اگه عقلت برسه ولی گفتم برای تخلیه ی فکر دو نکته رو لحاظ کنم و بگویم اول اینکه

حمدی رو بگویم و بدی به من تا بگم ای خدا که باعث بخشش او و طاعتش شود خوب این یعنی چه چرا نگفته اولا بخشش خودت بشود گفته بخشش او مگه دعوای زن و شوهریه که خدای دوم شوهره!!! دوما حمد میتونه باعث طاعت خدا بشود و بخشش البته حمدی که خودش بدهد نه ما همینطوری بگیم و سیمه وصل نباشه همینطوری

نکته ی دومی که فهمیدم در مورد همین سیاست هست که آقا حدیثه برای خودشم معتبر که اگه فلان کارهارو بکنیم در درجه ی پیغبر خدا (ص) قرار میگیریم بعد توی دعا سیاست رو میشکونه و می فرمایند که (البته در دعای دوم صحیفه ها) که :

بار الها مرتبه ی او را به سبب زحماتی که در راه تو کشید(پیامبر عظیم شان(ص)) به بالاترین درجات بهشت بالا بر تا اندازه ای ککه هیچ کس در هیچ مقام ومنزلت با او یکسان نباشد.

حالا ظلم نیست این دعا رو نخونیم و مرتبه ی ای که خود پیامبر مظلوم میخواد خودش به دست خودش بعضی ها رو بالا ببره تا کنار خودش رو دعا کنیم که باز به سبب امام سجا (ع) و دعایی که کرده بالاتر باشند که دست هیچ احد الناسی بهشون نرسه و جدا بایفتیم و بهشتم میگن بالانرین لذتش رسیدن به اولیا و محشور شدن با اون هاست و قدم زدن با اون ها.حالا ظلم نیست این دعا رو نخونیم... ... ...

یعنی اگه اینجوریه که حدیث میگه یعنی مقام و بهشت پیغمبر رو بیاریم پایین اصلا...ولی اینطوریم نیست ولی توی دنیای سیاست هست.

یه نکته ای دیگه ی هم که فهمیدم اینه که نوشته و توسعوا فی رزقه فلم یشکروه و بعدش که یعنی اگه از روزی او فراخی می یافتیم و شکر خدا رو نمیکردند و ما نمی کردیم میشدیم مثل حیوانات و از حد حیوانیت یعنی همون انسانیت خویش خارج میشدیم بعد نوشته در دعای اول صحیفه رو میگما که جنان می بود که در کتاب محکمش فرموده که (ان هم الا کالانعام بل هم اضل سبیلا) خوب حالا تو کتاب دینی ما چی نوشته؟ نوشته خدا همه ی موجودات را هدایت عام یا خاص میکنه و از این خرفا که هدایت خاص شامل ماست پس اگه هدایته اون حیوانه پس چرا گفته بل هم اضل؟؟ دوما حالا ما اقدر پایینه سطحمون که بحث می کنیما دوما اینکه شاید میخواد هدایت عام رو با هدایت خاص دعوا باندازه که زمین تا آسمون فرق داره و انسان میتونه هدایت عام حیوانی هم داشته باشه ولی جز گمراهی نیست و بدتر اصلا انگار گفته اضل یعنی بدتر از هدایت اون ها ست اگه واقعا هدایت شدند که مثلا بچه به دنیا بیاره یا درخته ثمره بده البته نباید درخت رو قاطی کرد با اون حیوان چون توی بهشت درخت هست...ما نرفتیم ولی جنات که میگن

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی