یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

333ss

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ق.ظ | علی | ۱ نظر

یه دستور العملی بود نمی دونم کجا خوندمش به نام حدیث عنوان بصری که رفتم پایگاه گیر آوردمش و خریدم اومدم خونه که رویش نوشته دستورالعمل امام صادق(ع) به اراده کنندگان سیر و سلوک الی الله به همراه زیارت عاشورا که قیمتش هم 250 تومن هست یادمه پول خورد نداشتم محبور شدم یه کتاب در مورد جن هم بخرمنگرانفعلا اگه خواستین بخرین و من شنیده بودم اونموقع که آقای قاضی (ع) اون عارف و مرد کامل توصیه کرده بوده طبق نوشته ی خود کتابچه که توصیه می کرد که خدیث عنوان بصری را بنویسید و بدان عمل کنید و همراه خود داشته باشید و هفته ای یکی دوبار آنرا مطالعه کنید. اینو شنیده بودم جای دیگه و هرچه متن حدیث عنوان بصری رو سرچ کردم توی اینترنت من که خودم نیافتم حالا یا بلد نبودم یا چیزی و البته من سطحی میخونم مثل همون دعای صحیفه و خدا کنه من این چیزا رو میگم جر و دعوا درست نشه چون دیگه میل ندارم برم حدیث بخونم و این دعای صحیفه یا مکر شیطانه یا لعنت شما یا حسادته وگرنه من در سطح ها گیر میدم و به عمقش فعلا فکر نمی کنم چون میترسم که خیالات ورم داره و دروغ بگم اصلا همین سطح نویسی ام هم مشکل داره ولی دیگه ضایه است که میگم وگرنه  چیزی نیست.

خلاصه تو همین کتابچه داشتم میخوندم حالا بزار عبارتشو پیدا کنم.................

آهان میگوید که ....چون خداوند بنده را به این سه خصلت گرامی داشت دنیا و البلیس و مردم در نظرش بی مقدار می گردند و به خاطر زیاده طلبی و فخر فروشی به یه دنبال دنیا نمی رود و آنچه نزد مردم...

خلاصه اگه جذابه باید بری خودت پیدا کنی برای خودت و من اول و آخرش رو بریدم برای همین و باور کن حتی توی ذهنم هم نیست و یادمم نیست که بعدش و قبلش چی بوده فقط میخواستم ابلیس رو که چک کردم کلمه ی ابلیس بود توی متن عربی حدیث عنوان بصری بودش خلاصه فهمیدم که دنیا و شیطان که نه ابلیس که اقدر طرفداریش کردم متاسفانه همینه و شیطانه و هیچ وقت آدم بشو نیست مثل دنیا مثل مردم ما وقتی میگیم مردم یه چیز کثیفی از توش در میاد همین مردم نبودند که امام حسین رو کشتند و امام های دیگر!!! خلاصه همینطوره دیگه دینا و ابلیس و مردم این سه تا رو داشته باش که  دنیا خوبی هایی هم داره دنیا زن داره پول توشه زیورداره و جذابیت ولی وقتی حرف آخرت میشه یه چیز دیگست.

این یکی یکی دیگری هم که جلب توجه می کرد برام تو سطح خونی همون اول این حدیث عنوان بصری یه نکته ی دیگش بود که امام می فرماید که (مبادا چیزی را بخوری که اشتها نداری چرا که حماقت و نادانی را به بار می آورد.) یعنی چی؟ یه موقع آدم گشنشه و گرسته است ولی منظورش این نیست که تا گرسنه نشدی نخور این یه نکته ی دیگری است که در ادامه حدیث این رو هم میگوید بلکه می فرماید تا اشتها نداری نخور مثلا من دوست ندارم آبگوشت رو مثال می زنم ها ولی خیلی هم ممکنه گرسنه باشم ولی اشتهاشو ندارم حالا شما شاید بگی شکم گرسنه که این چیزا سرش نمیشه ولی نه دیگه برو به جاش نون بخور که دیگه این چیزا پیدا نمیشه چون مردم دیگه شکمشون پره الحمدالله در جاهایی مثلا میری مهمونه و گرسنه ای ولی اشتها نداری انگار حالت رو بهم میزنه غذا گیر بدی و بخوری این نادون میشی ولی گفتم که در ادامه هم در حدیث هست که تا گرسنه نشدی چیزی نخور که این دیگه سختر از اولی است.

من خودم در سنی که الان هستم از کلم پلو و مثلا سالاد اولویه و یه چیز دیگم بود یادم رفت........آهان زیتون که خدا بهش قسم خورده رو من نمیخورم توی ذائقم نیست کوچیک بودم نخوردم حالام نمیخورم ولی بابام میخوره مثلا آقا خوشم نمیاد برقصم اگه برقصم نادون میشم ولی ممکنه یه حالی پیداکنم از خوشی که معلوم نیست روحانیه خوشی یا شیطنتی خوشی که یه قری بدم حال نه توی این ماه محرم ها آقا دوست نداره این درمورد غذاش صدق میکردها ولی غذای روح هم داریم بله.حالا بعضی ها میگن یعنی چه دوست نداری زن باید تابع مرد باشه هر چی زنت درست کرد باید بخوری نه باید زن غذاهای خوشمزه درست کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته جدیدا به خاطر چاقی البته یا عناصر شیمیایی دیگر میل به همونام ندارم مثلا سالاد بعضی موقع ها اشتها ندارم بخورم و مامان میگه بخور میگم نه نمیتونم یا بابام میگه اگه فلان غذا رو بخورم تا صبح رو کله باید وایسم یا یه همچین چیزایی خودش آدم میدونه بعضی چیزا اینم هست ولی زور که نیست

یا با یکی از پسر عمه هام که اسمش علی هه مثل من بهم میگفت شوخی می کردا سر سفره وقتی دیگه نمیخوردم و میخواستم پاشم برم به طنز میگفت علی بخور بخور که تا شب تا صبخ شایدم میگف چیزی گیرت نمیاد چی میخوای بخوریم تا اون موقع! یه همچین چیزایی میگفت..و از دائم السیر بودن مو خبر نداشت من هر موقغ گشنه نشدم سر یخچالم و دیگه اصلا به خاطر قندشه چیشه که کیک شکلاتی هم هست تو خونه ولی نمیخورم البته صورت کیک های بیرون و شیرینی های بیرون رو بهم نشون دادند تو اون خونه خالی که دیگه اصلا نمیخورم و البته میل ندارم و سوزانده نمیشه باید دفع بشه مستقیما و میدونم شاید که چه کثافاتی اند مثل همون دفع شده هه هست این کیک ها و شیرینی های بیرون ببخشید حالتون رو بهم زدم ها...حالا شیرینی هم ن مخصوصا کیک که نشونم دادن که برای فردی مثل من از بیرون براش بیارن میل هم داشته باشم نخورم که نخورم که نخورم در حالیکه قبلا زیاد میخوردم و اسراف میشد.
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=934&articleID=258214

  • علی

نظرات  (۱)

  • خادم الحسین
  • سلام علیکم
    "نگویید رمضان بلکه بگویید ماه رمضان چرا که رمضان نام خداوند است"
    ماه رضان بر شما عاشقان مبارک
    به روزیم و منتظر نظرات زیبای شما هستیم...
    التماس دعا
    یا علی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی