یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

3s2

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

با این علم ناقصی که من دارم آخرش همه رو گمراه می کنم به قول آیت الله قاطمینیا که میگفت یه نفر انگشتر یمنی به دستش رسیده بود و میخواست ببینه اصله یا نه رفت مغازه ای صاحبش گفت من بلد نیستم ولی فلان نفر بلده بعد رفت پیش اون از پشت با ذره بین نگاه کرد انگشتر رو و گفت آره هست میگفت بعدش که این 40 سال زحمت کشیده که الان میدونه و خبر داره از اینچیزا و بعد علم ناقص هم جایی دیگه صحبت کرد که آخرش یکی مثل من که علم ناقص داره سبب گمراهی همه میشه حالا نمیگفت منا کلی حرف میزدن حالا خلاصه مراقب خودتون باشید من باید پاشم برم ببینم این ترانزیستور چیه که کشف مهمی بوده و راه جدیدی رو باز کرده توش چیه کارش چیه میشه دست ساز ساختش اصلا؟ یا شاید از چیزای ساده تر برقی شروع کرد قیوز  خوبه؟ و ربات ها از این حرفا تا با چشم خودم ببینم باورم شه مثل عروسک های الو الو من جو جو ام که به هیچ جا وصل نبودند و جون داشتند!شایتم به بند وصل بودند چه میدونم ولی باز نمیشه همیچین کارایی مثل اون کرد...

بعد یه جای دیگه می فرمایند که ىشر بااین همه پیچیدگی اینا فکر می کنند که تمام علم بشر رو کشف کزده اند در صورتیکه اینطوری نیست!!!

 
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی