یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ttte

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

لا ما میگیم استفاده از سگ ولگرد کنیم در حقیقت استفاده از خودشونه و از ه لحاظ مناسب تو نباید یعنی من خودمو بگم باید یاد بگیرم وقتی راه میرم به کسی نگاه نکنم به سگ ولگرد هم همینطور این از طرف امام زمانه که فردا اگه از محله شمام رد بشوند شما نگاه نکنید به ایشون خیره ان شالله و صد مزایا شاید هزاران مزایا برای استفاده که نه کاربرد از سگ ولگرد سگ ولگرد معمولا وحشی نیست اگه قصدت بد باشه من نمیدونم چند وقت پیش تو همون خونه همین زنبور های چی میگین شما گاوی؟ اومد نشست رو پای من منم اولش هرچی دعا تو ذهنم بود خوندم گفتم اگه نیش زد من چه کار کنم؟ کسی هم نیست به فریادم برسه بعد تکون ندادم رفت فرداش یکی دیگه بود یا خودش اومد دوباره به دندون گرفتن و تا خون پام درنیومد ول نکرد وخونم رو خورد منم هیچی نگفتم در صورتیکه در دوران کودکیم همچین آموزش اصن نبود و کبریت که دست میگرفتم توی دستم مادر بزرگم و بی بیم با اون چشم کهنه اش میدیدتعریف میکرد که این آتیش روشن کرده و نمیزاشتن کارمون رو انجام بدیم هوامون رو داشتن وگرنه ما با این شیاطین همیشه میخواستییم بریم و منم دلم نمیشد البته استغفارشو کردم قبلا که دلم پاک بود که بابی بیم سر یه سفره غذا بخورم بعد یادمه گفتم حالا که مرده فهمیده که من سرسفره باش غذا نخوردم روحش از من بدش میاد شاید محض همیین یه فاتحه برای میخوندم لااقل حالا تو جه فازیم خدا میدونه ای خدا نجاتم بده از دست اینا ای خدا به خوبی هام نگاه کن نه به زشتیام

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی