یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

q1

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

واقعیتش اینه که مو به خودم که نگاه میکنم  و حال احوال خودمو از بالا یا نفسم یا هرکی بررسی میشه نمیتونم جلوی خودمه نگیروم و هیچی ننوسوم باید ارضاشم و علم رو هم باید نوشت حالا کاری به حس و سیروسلوکش هم نداروم دیگه یعنی امیدی نیست که یکی آدم بشود با حروف مو چون در واقع کسی نیست بالخره این حال مویه داشتوم تفکر میکردوم مشورتی شد و در واقع حس بدی داشتوم و داشتم خودم رو میخواستم اصلا بگم حذفم کنن از بنی بشر و این حرفا یا داشتم به خودم میگفتم که  دیگه ننوسم نیام و جلوی نفسمو بگیرم و هیچی نگم ولی میدنی همش اینا چیزایی که دلم میخواد خواست خدا نیست پس بالخره یا میام بازم یا نه ولی یه شکی در خودم کردم کما اینکه حالا کاری نداریم.

شیطان که بود؟؟ مو اینا رو طبق احوالات خودم بررسی کردم میگم و کاری هم به صداقتش ندارم ان شاالله همین باشه داستان بوده و داستان واقعیتش مهم نیست نتایج و پی آمد هاش مهمه و خودشتاسی و خود را در موقعیت قرار دادنشه نتیجشه این اتفاق اقتاد خوب این باید درس عبرت باشه حالا دیگه هیچی نمیگم .

خلاصه شیطان که بود؟؟ جن بودآره..

ولی ما هیچ وقت خودمون رو نمی توانیم گول بزنیم چرا؟ یه چی میگی ها چرا نداره دیگه بابا احوالاتم رفته توی شیطانیات خودم رو دیدم اینطوری شد یاد شیطان رجیم افتادم نتیجه گرفتم اگه بزاری میگم نرو توی احوالاتم نرین دیگه ا.

خلاصه چی شد؟ بزار از اینجا بگم ما هر روز نماز میخوانیم حالا نشانه ی قبول شدنش چیه؟و شیطان عبادت و نمازش قبول نشد که اینطری شد.همونکاری که شیطان میکرد مریدهایی از فرشتگان را داشت آیا شیطان فرشته ها رو گول زده بود (ببین من دارم خودمو میبنما کار به کارش ندارم و نمیگم هم) نه مگه فرشته هم گول میخوره عبادته دیگه خوب پس نه پس چی؟ آره دیگه ببین نمازی میخونیم کی قبول میشه اینو داشتم میگفتم یعنی کی ما بنده خدا هستیم خوب همیشه آره ولی الان دیگه فرق داره شیطون هم هست نرین تو احوالم دیگه بابا خلاصه شیطون گول نزده بود فرشته هارو درست ولی فرشنه ها دوستش داشتند و خدمتش میکردند حالا ما نمی دونیم چه حالی داشتند در میان اونها بود ولی اون حالا ما نمیگیم خدا در نظر نداشت قبول نشده بود از طرف خدا رد شده بود مثل من یعنی این عبادت میکرد ولی چه؟ شاید هم خدا رو در نظر داشت ولی از خداوند فرشته هاشو دیده بود و این بود نهایتش یعنی برای خدا کار نکرده بود خوب باشه ریا.

حالا بزار بریم یه خورده جلوتر شیطان به نقطه ای رسید که ظاهر رو دید ببین ما خیلی هامون همینطوری هستیم ها حالا نمیدونم چه بلایی سرمان و شیطان می آید اینو کاری ندارم ولی خدا گفت فرشته ها سجده کنید ببین فرمان خدا رو اطاعت نکردن ولی این همه نماز خوندن چه شد یعنی مطیع نبودن اینا حرفی نیست درش حالاشاید شما بگی من کلکترم اصن سجده میکردم خوب؟ در اون لحظه مگه یه سجده چیه اصن که آدم بخواد انقدر بدبختی بکشه ببین این حرفا نیست شیطان نفس داشت جن بود و چی بود؟ آره قدرت طلب میخوام در این مورد حرف بزنم اصن شیطان هدفش قدرت بود نمیخواست که تا عبد خدا رو پرستش کنه که میخواست بپرستنش چرا سجده نکرد چون آبرو داشت پیش فرشته ها چون یه عمری کار کرده بود و میخواست به جایی برسه که فرشته ها ازش پیروی کنن چه برسه سجده حالا توی این موقعیت یکی از یه جای دوری که معلوم نیست کیه ئ تازه ساخته شده به نام آدم (ع) که ناشناخته است و سابقه نداره کارنامه نداره بیاد پیدا بشه من سجده اشو کنم؟؟ نه دیگه برای چی سجده نکرد حالا؟ یعنی براش سخت بود همش به خاطر فرشته ها بود کما اینکه نمی دونما ولی شاید اگه تنها بود با خدا و فرشته ها نبودند سجده میکرد مثلا اگه خدا چیری بهش نمیداد عبادتش میکرد بازم اینم هست و این اصن خدا رو ندیده بود این فرشته ها رو پرستیده بود و شایدتم حسادت داشت به یکی مثل جبرائیل که اصن در حدش نبود خوب مگه جبرائیل چه کرده؟ عبادت کرده خوب منم میکنم خوب منم کردم میبنی این نفسه ببین ما نمی تونیم خودمون رو گول بزنیم که آیا نمازمون قبوله یا نه بله میگن ان شاالله قبول باشه ولی نشانه ظاهری داره حالا ما نمیگیم نماز مورد قبول ولی نماز خوب خاشعیت داره درست. نشانه باطنی هم داره و ما دنبال حیل و حال نیستیم درست ولی آیا وقتی سجده میکنیم از شدت شرم عرق میکنیم خوب من نمیکنم ولی نباید انتظار دیگه ای داشته باشم که قبول کرده حالا خدا ما که هنوز بهشت و قیامت برپا نشده چه میدونیم چه خواهد شد و چه میکنه خدا و اینو بگم که جهنم برای همینه که ما درنظر بگیریم حتی اگر به ظاهر بهشتی هستیم جهنمی است که اگه فرضا توی آتش هم رفتیم چه خواهد شد بر سر ما یعنی اونجا هم آیا خدا پرستیم یا نه و خدا رو داریم خوب کسی که خدا رو داره آتش نمیگرتش درست ولی چیه باید جهنم رو هم تصور کرد اینم هست خلاصه مطلب نمازمون هم قبول نشد حالا ما شیطان نیستیم؟ هستیم؟ پیروی شیطانیم چه ایم چه می شویم البته خدا رحیمه غفوره و سریع الرضا است درسته ولی ببین چه میشه عاقبتمون در نظر بگیر چه طوریه و ما باید چه بکنیم قدرت طلب؟این نفس هم ارضا نمیشه قدرت طلبه هر روز چیز جدید چه میکنه جوان چه میخواد بشه؟ مشهوریت؟ معذوریت؟ کجا آیا حاظره این نفس من تا ابد بنده ی خدا بمونه و بالاتر از این رو نخواد یعنی چه بالاتر از این که آدم خدا رو بخواد و پیشش بمونه دارم خودمو سرزنش میکنما...........

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی